Alara'yı köyüne göndermiştik sonunda!
Sabah sahte bir hüzün gösterisi ile yolcu etmiş ve derin nefesler alarak köşemize çekilmiştik. Annem çaktırmamaya çalışsa da Alara'nın son zamanlarda kendini gösteren yemek seçme huyundan sıkılmıştı. Bu yüzden erken dönmesine ses çıkarmamıştı. Ne mutlu bana!
İşime karışacak ya da ilgilenmemi isteyecek birisinin olmamasının verdiği mutluluk ile dün gece başladığım dizinin kaldığım bölümünü açtım. Kulaklığıma bakınmak için ayaklandığım sırada Ali adeta kapıyı duvara çarparak içeri daldı.
"Yuh! Yavaş," diye bağırdığımda elini göğsüne yaslayarak derin nefesler almaya başlamıştı. Belli ki buraya kadar koşmuştu. "N'oluyor be!"
"İleride," nefes aldı, "çocuklarınıza bakıp," bir nefes daha, "bana teşekkür edeceksiniz." Yatağa yaklaşıp kendini sırt üstü bıraktığında koşup sarsılan laptopumu tuttum.
"Biraz sonra söyleyeceğim şeyle var ya," diyerek duraksadı ve suratında sinsi bir sırıtışla bana baktı, "50 rekat şükür namazı kılacaksın."
"Kes saçmalamayı da düzgün anlat şunu. Ne oldu?"
Başını ağır hareletlerle iki yana salladı ve, "Bedavaya çalışmıyorum." dedi.
Şöyle bir halini süzdüm. Beni böyle boş sözlerle kandırıp para aldığı olmuştu ama o Yalın'a ilk vurulduğum zamanlardı. Herkesin bildiği şeyleri bana parayla satıyordu şerefsiz. Ama mimiklerindeki heyecan ve odaya girişi her zamankinden farklıydı. Bu kadar iyi rol yapabilen birisi değildi.
"Ne kadar istiyorsun?" Diye sordum sonunda.
"700."
"İyice bankamatik belledin beni, nerden bulacağım acaba ben o parayı?"
"Fal işini bedava yapmıyorsun! Her ay eline 2000 sayıyorum. Evden çıktığında yok. Sende benim söylediğimin beş katı bile vardır."
"Sıçtım ağzına!" Diye homurdanarak elbise dolabına doğru ilerledim. Çantamı alıp cüzdanımı çıkardığımda göz ucuyla doğrulduğunu görüp ona arkamı döndüm.
700'ü çıkarıp çantamı tekrar dolaba koydum ve ona döndüm.
"Önce ne olduğunu söyle."
"Bu gün hep beraber barda otururken Arda sana ilgi duyduğunu söyledi bana. Güya ben gelip sana onu övecekmişim, sizin aranızı yapacakmışım. Dedim sen onunla yapamazsın. Her gece cinleri musallat olur diye korkutmaya çalıştım ama yok, baya ısrar etti şerefsiz. Ben de en son başı bağlı onun falan dedim. Kim falan diye tutturunca sinirlendim. Sanane derken ben gidip kendim konuşacağım dedi bu. En son sana bakmaz o deyince tutturdu ne değerli bir kardeşin varmış diye. Uzattı da uzattı. Sonra araya Yalın girdi. İlk sadece uzatma dedi. Beynine sıçtığımın Arda'sı bu sefer ona dönüp sen ne karışıyorsun falan deyince Yalın kalktı girişti Arda'ya." Derin bir nefes almak için durduğunda, "Ne varmış bunda? Kavga ettikleri için mi 700 vereceğim sana?" diye homurdandım.
Elini kaldırıp beni durdurdu ve komodinimdeki suya uzanıp kafaya dikti. "Asıl bombayı söylemedim. Hani demiştim ya başı bağlı onun sevgilisi var diye. Yalın'da Arda'yı döverken baya sert bir dille ve tüm barın duyacağı kadar yüksek sesle senin sevgilinin kendisi olduğunu söyledi."
♥️♥️♥️
Verdiğim sözü tutmanın rahatlığıyla gidiyorum. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Sizi seviyorum♥️♥️♥️.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜCÜ | texting
Historia CortaBüyücü: Bu gün hocaya gittim. Büyücü: Bağlama büyüsü yaptırmaya. Büyücü: Şimdi sana üç gün tanıyorum. Büyücü: Ya benim olursun Büyücü: Ya da o her gece altına aldığın kızları o yatağa gömen bir Kara Melek olup seni hadım ederim.