"Şahsen," diye başlayıp gerinerek yatağımın başlığına yaslandı. "O araba benim olsa ve bir kız camını kıracak olsa..." düşüncesi bile korkutucuymuş gibi başını iki yana salladı. "En azından onun kadar sakin kalmazdım."
"Sakin kalıp kalmadığını bilmiyoruz. Yalnızca ben topuklarımı kıçıma vururken peşimden gelmediğini biliyoruz."
"Belki de şoka girmiştir." Deyip omuz silkerek yataktan kalktı. "Yerinde olsam bir kaç gün evden çıkmazdım. İntikam için evin çevresinde dolaşıyor olabilir." Ardından esneyerek odadan çıktı.
Ali haklı olabilir miydi? Şoka mı girmişti? Ben yaptığım şeyin farkına varıp hayatımda hiç olmadı kadar hızlı koşmaya başladığımda peşimden gelmemiş olması, sesini bile çıkarmamış olması girdiği şok yüzünden olabilir miydi?
Gerinerek oturduğum yerden kalktım ve yatağıma doğru ilerledim. Yeni odama, ona dair tek bir izin bile olmadığı odama, hala alışamamıştım . Gözüme çok boş, ruhsuz ve bana ait değilmiş gibi geliyordu. Ne garip...
Dolabıma doğru ilerleyip şortlu bir pijama takımı çıkartırken bakışlarım saate kaydı. Gece yarısını çoktan geçmişti. Ancak uykudan eser yoktu. Son günlerde yıldızlarımız pek barışık değildi bu eylemle.
Pijamalarımı giyindikten sonra oyalanmak için cilt bakımı yapmaya karar verip banyoya geçtim. Bakım ürünlerimin olduğu kutuyu havlu dolabının üzerinden indirip içini açtığımda burnuma gelen kokuyla duraksadım. Yalın'ın bitmek üzere olan parfüm şişeleri kutuyu da kendileri gibi kokutmuşlardı. Bunları nasıl unutmuştum?
İçlerinden birisini alıp kapağını açtığımda bunun bir yıl önce sürekli kullandığı okyanus kokulu parfüm olduğunu fark ettim. Gözlerimi sımsıkı kapatıp parfüm şişesini kutuya attım ve kutuyu da kapatıp tekrar yerine koydum. Yüzümü soğuk suyla yıkadıktan sonra banyodan çıktım ve odama döndüm.
Yatağıma girip ince örtüyü başıma kadar çektim ve gözlerimi yumdum. Uyuyabilmek için kendimi zorladım. Düşünmemeye çalıştım. Ama bu daha hızlı düşünmem dışında bir boka yaramadı. Sonunda nefessiz kalarak örtüyü indirdim ve yatakta doğrularak sırtımı yatak başlığına yasladım. Işığı kapatmak için ayaklanacağım sırada telefonum çalmaya başladı. Kayıtlı olmayan numarayı gördüğümde kaşlarım çatılsa da bir kaç saniye daha bekletip cevapladım aramayı.
Bir süre diğer taraftan bir kaç hırıltı dışında ses çıkmadı. Ardından boğuk bir ses şarkı söylemeye başladı.
"Aşk, gidene acımak mı?
Bu yükü taşımak mı?
Yarayı kaşımak mı?
Sor, iyisi çıkacak mı?
İçime akacak mı?
Ve güneş açacak mı?"
💫💫💫ACABA KİM BU LAVUK???? QÜXMWĞXMWĞCMEPVR. Neysee iyi geceler diliyorum veee hepinizi bol bol öpüyorum😘. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın♥️.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜCÜ | texting
Cerita PendekBüyücü: Bu gün hocaya gittim. Büyücü: Bağlama büyüsü yaptırmaya. Büyücü: Şimdi sana üç gün tanıyorum. Büyücü: Ya benim olursun Büyücü: Ya da o her gece altına aldığın kızları o yatağa gömen bir Kara Melek olup seni hadım ederim.