💫31💫

8.7K 518 63
                                    

"Çok pis gaza geldim. Ben de kendimden böyle bir tepki beklemiyordum." Dediğinde buz kalıbını Ali'nin kafasına geçirdim.

"Aptal! Bir de kalkmış kafa atıyorsun adama! İyi oldu dayak yediğin!"

"Sen niye durdurmadın onu lan! Sanki yedi yabancı dayak yiyor!" Bana çevirdiği başını, saçını tutarak geri ittim. Burnu kanadığı için onu havaya bakmaya zorladım. Görünürde kırık yoktu ancak feci darbe almıştı. Belki de yerine oturmuştu burnu, kim bilir?

"Keşke yedi yabancım olsaydın!"

"Siz nasıl o hale geldiniz anlamadım. İki gün önce adam seni görmüyordu bile."

"Adam bir saat öncesine kadar görmediği kızı yatağa atıyor, birden dudağıma yapıştı piç kurusu!" Dediğime bakmayın. Ali'ye de az küfür etmemiştim geldiği için. Doğrusunu söylemek gerekirse hala olayların şokundaydım. Ne hissedeceğimi bilmiyordum. Bu öpücükten bir anlam çıkarmalı mıydım onu da bilmiyordum. Tek bildiğim Yalın'ın dayak atarken çok seksi göründüğüydü. "Neyse bırak şimdi onu. Bu gün odandan çıkma. Babam suratına bile bakmadığı için fark etmez ama annem elli metre öteden görür ne bok yediğini."

"O zaman burada işin bittiğinde git bana yemek getir," itiraz edeceğim sırada ekledi. "tabii olanları en başından ebeveynlerimize açıklamamı istemiyorsan."

Oflayarak odadan çıktım ve ev sakinlerine görünmemek için tam bir ajan edasıyla mutfağa girdim. Tencereyi açtığımda gördüğüm sebze yemeği ile sinsice sırıtıp tabağı tepeleyerek doldurdum ve geri odasına yollandım. İçeri girdiğimde aynanın önünde telefonla konuştuğunu gördüm.

Karşıdaki kişinin sesi hoparlörde olmasada duyucağım kadar yüksekti ve Yalın gülünç bir şeyden bahsediyormuşçasına, "Ne gerek vardı panter olmana? Bir anlık bir hataydı oldu bitti. Lavin'in hiçbir zaman dikkatimi çekmediğini biliyorsun." diyordu.

Kapıdaki hareketliliği fark etmesiyle ağabeyimin bakışları bana döndüğünde yüzümdeki ifadeyi kontrol altına alarak elimdeki tepsiyi gösterdim.

"Annem sanki oğlunun karbonhidrata ihtiyacının olduğunu hissetmiş," diyerek tepsiyi komodinin üzerine bıraktım ve buğulanan gözlerim ile hızla odadan çıktım.

💫💫💫

Anlık bırakıp gidiyorum, her ne kadar sabah olmak üzere olsa da iyi geceler🖐🏻.

Anlık bırakıp gidiyorum, her ne kadar sabah olmak üzere olsa da iyi geceler🖐🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BÜYÜCÜ | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin