Aizawa Shouta x me?

1.8K 65 2
                                    

SPOILER VESZÉLY MANGA NEM OLVASÓK SZÁMÁRA!!!

Igeeen... most meglehet kövezni engem nyugodtan. Bár nem haladok a kérésekkel, de igyekszek, viszont elkezdtem olvasni a mangát. (isten áldja az internetet és a Naruto manga olvasót) és ahh😭😭 meghalt a kedvenc karakterem. Éppen ezért ez nem evy love story,(nekem.nincs olyanom) hanem ez egy beszélgetés, ami köztem és a Sensei között zajlott volna, hiszen ahogy olvastam a mangát olyan, mintha ott lettem volna én is. De továbra is (Név) használtam. 😅 írjátok le ha tetszik,de ha nem azt is nyugodtan.

- Nem. Ez nekem nem megy. Mindig előttem lebeg a kép, ahogy meghal. -zokogtam az iskola egyik eldugottabb területén.

- (Név). - hallottam a hátam mögül Aizawa-sensei hangját, de nem fordultam meg.

Ott voltam az Overhaoul-os esetnél, de nem tudtam semmit sem tenni. Nem tettem semmit annak érdekében, hogy Sir túlélje. Ha tettem volna valamit, akkor most még életben lenne és leszidna a kócos hajamért, ami sosem áll úgy, ahogy szeretném.

- Tanárúr, mit tegyek? Azt mondta mosolyogjunk tovább, de én képtelen vagyok. Csak sírni tudok semmi mást. A képességem azóta se jött elő, pedig ez az a képesség, amit annyira szeretett. Ő a maga módján hitt bennem és segített elindulni az utamon, de most halott. Az én hibámból halott. - mondtam és lassan megfordultam. Ajkaimra harapva próbáltam visszafolytani a sírást, de lehetetlennek bizonyult. A velem szemben álló férfi pontosan tudta, hogy mit érzek, bár nem tudom átérezte-e, de itt nem ez a lényeg. - Nekem. Nekem kellett volna meghalnom, akkor most más lenne minden.

Kimondtam. Végre kimondtam azt a mondatot, ami már 2 hete ott motoszkált a fejemben. Nem néztem a férfire, csak a kezem figyeltem, amiből még mindig nem jött elő a képességem. Hallottam, ahogy közeledik felém. Felemeltem a fejemet és rá néztem. Az arca szigorúságot tükrözött. Arra vártam, hogy mikor fog leszidni, de nem tette. Ehelyett átölelt, én pedig elgyengültem. Az eddig visszafolytott sírásom most teljes egészében kitört rajtam. Kapaszkodtam a férfiba, mintha az életem múlna rajta. Elvesztettem a szeretett személyem, aki kiemelt a többiek közül és megmutatta mennyire különleges vagyok. Megmutatta, hogy én is fontos vagyok és lehetek én is profi hős.

A férfi lassan simogatta a hátamat, ezzel megpróbált nyugtatni, de sikertelenül. A lábaimból kiment az erő, de ő rezzenéstelenül megtartotta erőtlen testemet. Nem ment. Nem tudtam elengedni. Nem voltam ott, amikor meghalt, nem köszönhettem el tőle. Nem hallgathattam megint a hangját. Olyan volt nekem, mintha az apám lett volna és egy szülőt nehéz elveszíteni, mégha nem is vérszerinti a kapcsolatunk.

Amikor kezdtem lehiggadni megpróbáltam a lábamra állni, de sikertelen volt. Összecsuklottam volna, ha a tanárom nem tart szorosan.

- Nem a te hibád volt. Ő volt az, aki a csata közepébe ugrott.

- De megmenthettem volna. Ott voltam. Egy hősnek nem az a feladata, hogy megmentsen másokat?

- Ez igaz, de itt most Sir Nighteye volt a hős. Ő áldozta fel magát, hogy más ne haljon meg.

- Ezért kellett volna nekem meghalnom. Akkor most nem vesztettünk volna el egy remek hőst.

- Akkor igyekezz, hogy méltó utódja lehess.

- Sose leszek olyan jó, mint ő, hiszen Mirionak is ő volt a támasza...

- De Mirio jól viseli.

- Nem... Belül szenved.

- De látja az alagút végén a kiútat és neked is ezt kellene tenned.

- Megpróbáltam, de nekem több idő kell. - mondtam, mire előrre hajolt és kisöpörte a hajamat az arcomból, ami most is rendezetlenül állt.

- Mindenki más, senki nem egyforma. Ha több idő kell, akkor legyen, de fel kell tápászkodnod, mivel a képességed is ezért nem jön elő. A félelem, hogy senkit nem menthetsz meg vele újra rád tört. Emelkedj fel a romjaidból (Név).

- Értettem tanárúr!

- Gyere, hazakísérlek. - rakta zsebre a kezeit én, pedig szépen lassan mellé sétáltam és elindultunk. 


Támasz. A tanárok támasznak vannak az iskolában. Azért, hogy segítsenek és támogassanak titeket a siker lépcsőin. Ezt tudom jól pontosan, hiszen az ő segítségükből építettem a semmiből várat.   Bár ehhez megkell találni a megfelelő tanárt.  - Rembrandt_Teacher.

BnHA Oneshot /Kérések zárva/Where stories live. Discover now