Elnézést a zavarásért kisasszony. Szánna rám öt percet? Valami fontosat akarok mondani.
A hallgatását igennek veszem. (Mosoly)
Elakarom mondani, hogy ne legyen szomorú. Maga egy igazán különleges személy. Tudom, hogy hiába mondom ezt ön hisz abban, hogy ez nem így van. Viszont elakarom mondani, hogy maga gyönyörű, okos és hihetetlenül erős. Lehet, hogy néha elgyengül, de mindig talpra áll és újra kezdi. Sose adja fel, de azt mondja, hogy képtelen folytatni. De másnap reggel ugyanúgy felkel és folytatja tovább. Ebben az esetben tudnám javasolni, hogy emelje fel az állát és mutassa meg nekik, hogy maga is ér valamit. Egy csiszolatlan gyémánt, aki a megfelelő személyre vár. Egy olyan fiúra/férfire, aki mellett fényesebben ragyoghat. Tudom, hogy feleslegesen jártatom a számat, de csak szólni akartam, hogy magának is teremtettek valakit. Hiszen ez az emoji (❤) a legszebb történettel bír. Hallottam a napokban egy olyan történetet, hogy ez a szív két emberi szívből van összerakva. Vagyis magánál van egy fél szív. Az élet feladta a feladatot: Találja meg a szíve másik felét. Nehéz lesz. Tudom jól, de tudja azt, hogy a sebeket az idő begyógyítja. Lehet akármilyen mély. Várjon, legyen türelmes. A társa csak magára vár.❤ ha úgy gondolja megtalálta az illetőt, akkor ne engedje el egy kis nehézség miatt. Ki kell tartani ez az én feladatom magának.
Üdv. Egy bízó ember
❤❤
YOU ARE READING
BnHA Oneshot /Kérések zárva/
FanfictionOneshotok minden mennyiségben az említett animéből. Minden részlet megtalálható a bevezetőben! :)