UPOZORNĚNÍ: V příběhu se budou vyskytovat sexuální scény, vulgarismy, možná trochu násilí a jednoduše řečeno všechno, co by se tak z prostředí kriminálu mohlo vyskytovat. Kdo tohle nemá rád, tak ať tento příběh nečte! Upozornění prosím berte s rezervou, stále se snažím dbát na pravidla, děkuji.
„Hej, Jaesune, hoď mi další sprej, zase je to úplně prázdný," křikne vysoký mladík s piercingem v nose a tetováním po celém krku na svého, dvakrát tak potetovaného kamaráda.
„Ty vole, kolik toho budeme dokupovat?" zamumlá a hodí mu sprej, přitom si potáhne ze své cigarety. Už jí moc nezbývá, zdá se, jakoby se chtěl nakonec přeci jen podělit. Natáhne ruku s cigaretou k drobnějšímu hnědovláskovi, který právě zahazuje prázdnou plechovku od energického nápoje.
„Na, dej si," zachraptí, ale hoch odmítne a schová si promrzlé dlaně do kapes od černé špinavé mikiny, „tohle nehulíš? A co hulíš?"
„Ne co, ale koho," zasměje se kluk s piercingem a mrkne na oba chlapce. Hnědovlásek se ironicky uchechtne, ale poté svého „kamaráda" probodne pohledem.
„Haha, moc vtipný, Sangmine."
„Máš pravdu, tohle nebyl vtip, to byla realita, je spíš k pláči, že máme v naší grupě buznu." Hnědovlásek naštvaně vstane a přijde k Sangminovi, tvrdě ho přirazí k vlaku, na který právě sprejuje svoje umělecké dílo.
„Máš snad se mnou nějaký problém? Už jsem říkal, že jsem bisexuál."
„Je mi u prdele, jestli chrápeš s klukem, nebo s holkou a klukem, pořád je tam ten kluk, chápeš to, Taehyungu?" Jaesun ty dva jen zpovzdáli pozoruje a zašlápne svou cigaretu.
„Když tě to tak štve, tak proč jsi mě sem tahal s sebou?" Sangmin ho odstrčí a vrazí mu do rukou sprej.
„Abych z tebe konečně udělal machra, tak dělej, podepiš se na ten vlak pořádnými grafity a já odvolám tu buznu." Taehyung zatne zuby a protřepe sprej, aby mohl začít přestříkávat ty Sangminovy grafity. Ten se zasměje.
„No vidíš, jak s tou rukou umíš kmitat."
„Budeš mě srát ještě dlouho?"
„Ne, promiň, vždyť já vím, že jsi ještě panic. Na to, abys s někým chrápal, nemáš koule." Taehyung protočí očima a začne se sprejováním. Ne, že by z toho měl dobrý pocit, to vůbec, ale nechce být dál vnímán jako ten, který si na nic netroufne, leda tak zahazování prázdných plechovek do trávy.
„Ale tím se nemusíš trápit, Taehyungu, jsou i devatenáctiletí nezkušení."
„Ksakru, Sangmine, drž už tu hubu." procedí skrz zuby a dál se věnuje grafitům.
„No jo, nenech se rušit, rebele," zasměje se a posadí se vedle Jaesuna, který si s chutí zapaluje další cigaretu. Sedí tady uprostřed noci, takže už je nejen dost chladno, ale taky tma a Taehyung taktak vidí na své dílo, které vytváří.
„Hmm, jen křestní jméno?"
„To určitě, to by zvládl každý debil, napiš Kim Taehyung, devatenáct let, bisexuál."
„Chápu, potřebuješ to mít černý na bílém, abys mi nenadával do buzny."
„Tak nějak, chci to mít v 3D na vlaku."
Taehyung právě dokončuje své jméno a vrhá se na věk, ale zastaví ho křik cizích chlapů a světlo z baterek.
„Kurva, poldové, zdrhejte!" zařve Sangmin a vystřelí směrem k městu, jakoby mu šlo o život. Jaesun ho hned následuje, ještě stihne zahodit cigaretu. Taehyung taky zahodí sprej a rozběhne se ke klukům, ale při přebíhání železnice se mu zasekne noha mezi kolejí.
„Ne! Sakra, tak počkejte, ne? Hej!" zařve, ale jeho společníci už jsou daleko. Taehyung se snaží vypáčit nohu, ale má ji tam zaklíněnou a podle stále intenzivnějšího světla a křiku policistů odhaduje, že ho čeká hodně velký problém.
„Srabi! Jste srabi!" zakřičí do prázdna, i když ví, že ho kluci už neslyší, zato policisté ano. Taehyung si zakryje dlaní obličej, aby mu světlo z baterek nesvítilo do očí, a zaostřuje siluety dvou mužů.
„Ale, ale, zaseklej? Tak ty se máš na co těšit, mladej." Taehyung si jen povzdechne a nechá se, aby mu muži pomohli vyprostit z kolejí, poté je poslušně následuje k autu. Tam stojí další policista, který si něco píše do malého zápisníčku.
„Tak, jednoho máme, sprejoval po novém osobním vlaku." Muž v uniformě koukne na mladíka a usměje se na něj.
„Grafity a zcela nový osobní vlak? Kolik ti je, kluku?" Taehyung se zamračí a zamumlá svůj věk.
„Devatenáct."
„Takže plnoletý, tak to pro tebe nemám žádné dobré zprávy." Otevře dveře a pobídne své kolegy, aby Taehyunga posadili dovnitř.
„Tak chci slyšet ty špatné zprávy, kolik budu platit?" optá se Taehyung ještě, než se zavřou dveře.
„Platit? Heh, myslíš, že zničíš nový vlak a budeš ho doplácet? Tebe, mladej, čeká vězení, devět měsíců minimálně, ale to jsem trochu přepískl, spíš čekej víc. Takový je zákon."
Začala jsem další fanfikci, už čtvrtou 💜
Doufám, že se vám bude příběh líbit, myslím, že jsem zvolila téma o něco originálnější, než je třeba škola, hybridi atd. tak snad vás to bude bavit.
Jinak budu ráda za hlasování, komentáře atd. Pokud je tady mezi vámi někdo, kdo četl i moje předchozí fanfikce, tak snad ho nezklamu ani touhle tou 💜
ČTEŠ
You're in Trouble (Taekook/Vkook) CZ
Fanfiction[dokončeno] Taehyung kvůli vandalismu nastupuje na čtrnáct měsíců do Soulské věznice. Nejprve tohle místo vidí, jako živoucí noční můru, ale poté, co se dostane do styku s dvěma vězni a mladým přísným dozorcem, nebude se ve vězení cítit tak zle. Ovš...