~24~

3.1K 228 12
                                    

Jimin P. O. V.

Hmm, všichni vězni jsou v celách, ale já, protože jsem si musel zajít k Seokjinovi pro prášky, jsem na tiché potemnělé chodbě. Je mi mizerně, po tom, co se stalo v Yoongiho ložnici, mám to snad brát, jako sexuální napadení? První ho do mě vrazí a pak se vlastně přizná s tím, že mě nechce, že se mu líbí někdo jiný.

Hah, kdo asi, to je pořád Hoseok sem, Hoseok tam. Taková zrada od dobrého kamaráda. Tady ve věznici se opravdu nedá nikomu věřit, těžko říct, jak to mezi sebou mají Taehyung s Jungkookem. Možná jim je lépe, možná to vážně někam dotáhnou, a co já? Mě zůstane jen závist a naprosto osamělý a pochmurný život v base.

Utřu si slzu, která mi uteče z oka, a zatočím směrem k celám, ale zastaví mě odlesk něčeho na podlaze. Přimhouřím oči a přijdu k místu, kleknu si a zadívám se do díry ve zdi, kterou je ředitel líný nechat opravit, vězni si tam většinou schovávají nějaké pamlsky nebo MP3 přehrávače na horší časy, ale teď tam leželo něco mnohem zajímavějšího.

„Oh, není divu, že tě dozorci nenašli." Usměju se pro sebe a z díry vytáhnu malý kuchyňský nožík, někdo si ho sem schoval, asi na horší časy, hmm, ale je škoda ho tady nechat. Chvíli se na nožík koukám, prohlížím si jeho ostrou hranu, dá se s ním dělat tolik věcí, nejen krájení zeleniny.

„Park Jimin?" rychle se zvednu ze země a napřímím se, když na mě promluví mužský hlas. Ah, jen nějaký starý polda.

„Ano, pane?"

„Máš být dávno ve své cele, co tady děláš?" vyštěkne a přijde blíž ke mně. Malý nožík si za zády schovám do rukávu a nechám se, aby mě dozorce chytl za paži a odvedl pryč.

„Já vím, kde mám celu, jen jsem si šel pro prášky."

„To nevadí, raději se osobně přesvědčím o tom, že tam opravdu dorazíš."

„Copak, máte o mě strach?" optám se šibalsky a zadečkem se otřu o jeho stehno. Znechuceně ucukne a zamračí se na mě.

„No jistě, o tebe, a hlavně o všechny ostatní okolo." Přivede mě k cele a doslova mě strčí dovnitř, mám co dělat, abych udržel rovnováhu a nespadl, hned se za mnou zavřou dveře a zamkne se. Kluci už spí, s úšklebkem si je prohlédnu, hmm, jsou tak rozkošní, bezstarostní, ztracení v krásných růžových snech.

I když už ten dozorce odešel, pro sebe si zašeptám odpověď na jeho poznámku: „hmm, jo, to byste měl."

You're in Trouble (Taekook/Vkook) CZKde žijí příběhy. Začni objevovat