3316gun: Evet, sonunda yazıyorum sana korkmadan.
3316gun: 3316. Gündeyiz sonunda.
3316gun: Keşke yüzüne söyleyebilseydim oğlum ama yapamam.
3316gun: Ben sana sormuştum ya en sevdiğin sayı kaç diye, sen de bana iki tane var söyleyeyim mi demiştin. Ben de evet demiştim.
3316gun: 33 ve 16 demiştin. Ben de bunları aklımda tuttum yıllarca. Sana 3316. Günde açılacaktım.
3316gun: Şu an da onu yapıyorum kuzum.
3316gun: Bunları görünsen 'mal mısın amk 1633 daha yakın' diyeceğini biliyorum.
3316gun: Keşke görsen...
3316gun: Kim olduğumu tahmin etmene bile gerek yok çünkü biliyorsun, hep karşı dairede olan o kızım.
3316gun: En yakın arkadaşın, sırdaşın, küçük kızınım.
3316gun: Ortaokulda kuytu bir köşede ağlarken benim kahramanım olan çocuksun sen de.
3316gun: Gör bunları Bora.
3316gun: 3316 gün için gör beni.
3316gun: 3316 gün hatrına beni sever misin?
3316gun: Gözlerini açsan da yeter aslında.
3316gun: Çünkü ben o kahve gözlerini görmedikçe çıldırıyorum.
3316gun: 3316. Gün bugün, uyanman için en güzel gün.
3316gun: Uyan sevgilim. Herkes bunu bekliyor.
***
Merhaba!
Yeni kurgumuma başlayayım dedim. Herkes için kötü bir zamanda ve çok bol vaktimiz varken bu kurguyu Dila yazıyormuş gibi okuyun. (Yıldız Tozu'ndaki Dila ben değil oemckexmkd)
Okumaya başladığınız günü buraya bırakabilirsiniz. ❤
Hikaye iki zamandan oluşacak. Geçmiş ve şimdiki zaman. Bölümler geçmişle başlayıp günümüze dönecek. Texting çok ama çok az. Yavaş yavaş geçmiş ve şimdiki zaman ortada buluşacak. Kurgu işleyişi bakımından değişik olduğunu düşünüyorum. Kurgusu sıradan olsa da elimden geldiğince kendi tarzımı katacağım. Umarım siz de seversiniz.
Bu tatilde bölümler iki günde bir gelecek. Düzenli olacağım söz!
Ve son olarak;
Bu hikaye Berke Akar'a ithaf edilmiştir.
Sevgileeerrr ♥
-Dila
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3316 GÜN
Short Story3316gun: 3316 gün hatrına beni tekrar sever misin? *** Bora ve Buket, ortaokuldan beri en yakın arkadaşlardır. En azından Bora için her şey bu kadardan ibarettir ama Buket için Bora arkadaştan daha fazlasıdır. Buket, kendi hislerinle boğuşurken Bora...