806. Gün: Yeni Çocuk
Merhaba. Fotoğraftakiler Asel ve bu bölüm tanışacağınız Çağatay.
Oy ve yorum sınırı koymaktan nefret ederim ama herkesin en az iki yorum yapması için sınır kokuyorum.
15 vote, 30 yorum sonra bölüm gelecek.
İyi okumalar ❤
-Geçmiş-
Okul balosundan sonra kalbimin yerinde değildi sanki şu birkaç gündür. Sevdiğim bir şarkıda sevdiğimle dans etmiştim ama...
İçimde büyük bir huzursuzluk vardı. Sanki Asel'e ihanet etmişim gibi kötü hissediyordum kendimi. Keşke bu sevgi işleri bu kadar karmaşık olmasaydı.
Telefonuma gelen bildirimle derin düşüncelerimden çıkıp yataktan doğruldum ve telefonuma uzanıp tekrar yattım. Mesaj tabii ki Bora'dandı.
Bora: Beş dakikaya kapındayım. Hazır ol.
"Bu kadar erken haber verdiğin için sağ ol kıvırcık oğlan." Kendi kendime söylenip yataktan doğruldum ve dolabıma bakmaya başladım.
Ergenliğin verdiği hislerle kendimi tam anlamıyla anlayamıyordum. Hislerim, sevdiğim şeyler hemen değişiyordu. Dün pembe giyinmek isterken bugün simsiyah giyinmek istiyordum. Bazen saçımı normal bırakmak bazen de kimsenin yapmadığı gibi çılgın topuzlar yapmak istiyordum. Kendimi bulmaya çalışıyordum sanırım. Acaba hangi kız ben olacaktım? Bunu yıllar gösterecekti.
Bugün siyah kot pantolonomu ve siyah tişörtümü üzerime geçirdim. Kahverengi saçlarımı at kuyruğu yapıp aynada kendime baktım.
Yüzümü kaplayan çillerimi inceledim öylece birkaç dakika boyunca. Bazen çok çirkin geldikleri için kapatıyordum ama bugün güzel gelmişlerdi gözüme. Makyaj yapmak istemediğim için aynadan uzaklaştım ve küçük sırt çantamı alıp odamdan çıktım.
Babam işte olduğu için hemen evden çıkıp merdivenlere yöneldim. Merdivenlerin ortasında Bora ile karşılaşınca istemsizce gülümsedim.
"Kapıma kadar geliyorsun bakıyorum."
Bora gülerek bir merdiven yukarı çıktı ve boylarımızı eşitledi. Eşek çok uzamıştı bu iki buçuk senede.
"Yolda kapmasınlar seni diye tabii ki." Bora kolunu omzuma attığında istemsizce birkaç merdiven inmeye başlamıştım. O da benimle beraber iniyordu.
"Herkes de Buket gelsin de kapalım onu diye bekliyordu zaten." Diye söylendim bir kaç adım sonra. Bora'nın güldüğünü hissediyordum ama kafamı çevirip bakmadım, bakamadım. Bakarsam kalbim hızlanırdı.
"Kızım dünyanın çivisi çıkmış. Saf olma kaparlar seni cidden. Neyse ki Bora abin var."
Kaşlarım istemsizce kalktı ve bakışlarım Bora'nın keskin yüzüne döndü. Abi ne ya? Şakası bile kötü şu an.
"Senden bir ay büyüğüm ben." Diye söylendim kolundan kurtulup apartmanın demir kapısını açarken.
"Teknik olarak büyüksün ama beden olarak ben seni geçtim küçük kız. Yani artık abimsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3316 GÜN
Short Story3316gun: 3316 gün hatrına beni tekrar sever misin? *** Bora ve Buket, ortaokuldan beri en yakın arkadaşlardır. En azından Bora için her şey bu kadardan ibarettir ama Buket için Bora arkadaştan daha fazlasıdır. Buket, kendi hislerinle boğuşurken Bora...