40. Bölüm

2K 162 230
                                    

3315. Gün: Onu Sevdiğini Gitmesine İzin Verdiğinde Anlarsın

Bölüm şarkısı: Passenger - Let Her Go

Bol bol yorum bekliyorum. İyi okumalar 💖

Kazaya 1 gün kala;

Saat dokuza doğru gelirken kendimi bir deftere yazı yazarken bulmuştum. Birkaç saat sonra ne olacağı pek belli değildi bu yüzden bugün hissettiklerimi bir yere yazasım gelmişti. Eskiden yazdığım günlüğüm evde olduğu için boş bir deftere bütün hislerimi yazıyordum.

Biraz sonra Bora'nın evine geçecektim ve birlikte yemek yiyecektik. Gece yarısı olduğunda ise pat diye hislerimi dökecektim. Ne diyeceğimi kafamda canlandırmıştım ve bir kere de Rüya ile prova yapmıştık ama kesinlikle bunları o anda söyleyemeyeceğimi biliyordum. Bu yüzden doğaçlama gidecektim. Tek temellim umarım pat diye ona aşık olduğumu söyleyip Bora'yı korkutmamaktı.

Defteri kapattığımda odamın kapısı birkaç kez tıklandı ve Rüya başını kapının arasından uzatıp gülümsedi. "Ne yapıyorsun bakalım?"

Oturduğum sandalyeden kalkıp yanına ilerledim. "Hiç, hissettiklerimi yazıyordum. Biraz sonra Bora'nın yanına geçeceğim."

"Ben de sana Bora eve geldi demeye gelmiştim. Bora geldiğine göre ben de gideyim." Göz kırptığında koluna yapıştım.

"Ya cidden gitmesen olmaz mı? Valla geriliyorum ben."

Rüya güldü ve ellerini iki yanağıma getirdi. Yanaklarımı sıkarken kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum. Minik bir heyecan vardı güne başladığımda ama şu an kocaman bir heyecan oluşmuştu içimde. Kalbim hızlanıp yavaşlıyordu, terliyordum ama iyiydim.

"Bizimkiler evlerine gitmeden son defa göreyim onları ya. Bir şey olursa ararsın. Koşarak gelirim valla." Beni kendisine çekti ve sıkı sıkı sarıldı. Tam o an sıkı sıkı sarılmaya ihtiyacım vardı.

Üzerimdeki heyecanı biraz olsun attığımda Rüya'dan kollarımı çekip gitmesine izin verdim. Koridorda yürürken bile bana tavsiyeler veriyordu. Bana öpücük atıp gittiğinde kapıyı arkasından kapattım ve derin nefes alarak odaya döndüm.

Üzerimde siyah bir bluz vardı. Pek bir detayı yoktu. Aslında Rüya siyah giyinmemi istememişti ama dolabımı incelediğimde gözüme takılan tek renk siyah olduğu için siyah bluzumu giymiştim. Hava soğuk olsa da kazak giyesim gelmemişti çünkü zaten gerildikçe soğuk terler akıyordu, hiç gerek yoktu.

Altıma da siyah bir pantolon giymiştim. Rüya da bana beyaz bir kemer vermişti. Alttan alttan ima niyetineymiş bu beyaz kemer de. Gülüp geçsem de pantolonum bol geldiği için kemeri taktım.

Son kez aynada saçıma ve yüzüme baktım. Makyaj yapmamıştım. Gözüme çillerim güzel gelmişti bugün o yüzden hiç uğraşmamıştım. Saçlarımı birkaç saat önce maşalayıp lülelerini düzeltmiştim. Zaten dalgalı olan saçlarım şu an daha düzgün duruyordu en azından.

"Hazırım. Hadi gazan mübarek olsun Buket hanım." Aynadan uzaklaştım ve telefonumu yatağın üzerinden alıp odadan ayrıldım. Anahtarımı da aldıktan sonra kendimi Bora'nın dairesinin önünde bulmuştum. Zile basmadan birkaç defa kapısına vurdum. Birkaç saniye sonra karşımda onu görünce gülümsedim.

"Selam." Dedim onu hafif kenara itip içeri geçerken. Bora güldü ve bana karşılık verdi.

"Sana da selam. Geç içeri tabii."

3316 GÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin