23. Bölüm

2.4K 163 224
                                    

910. Gün: Bela, Bela Ve Daha Çok Bela

Bol bol yorum bekliyorum kuzular. İyi okumalar 💖

-Geçmiş-

Size, okulumun ilk gününü bir kelime ile anlatabilecek olsam o kelime kesinlikle felaket olurdu. Koca bir ümitle, okul binasını övdüğüm dakikalar için kendime üzülüyordum. Boşuna bu kelimelerimi harcamışım.

Okulumun ilk günü, bol ıslanmalı ve ezilmeli bir gün olmuştu. Dokuzlarla ilk hafta baya dalga geçip sonradan aralarına alıyorlarmış ama ben şimdiden iki kişiyi başıma bela aldım. Deli cesaretim Bora'ya açılmak istediğim anda gelseydi başıma daha küçük bir bela almış olabilirdim.

Telefonum titrediğinde derin bir nefes alarak cebimden çıkardım. Bir grup kurulmuştu.

Bartu, BaBoBu grubunu oluşturdu.

Bartu, Kıvırcık kişisini ekledi.

Bartu, Siz'i ekledi.

Bartu: Naber dondurmalı pastalarım?

Bartu: Ben çok çok iyiyim çünkü sabahın köründe okula gitmek için uyandım ve şu an okuldayım :(

Kıvırcık: Ben iyiyim de grubun adı neden böyle?

Bartu: Kanka aslında 3B yapacaktım da ilkokul sınıf grubu gibi oldu ben de ilk iki harfimizi yazdım çok da iyi oldu bence jekcjwoxjö

Siz: Ben beğendim güzel olmuş

Bartu: İşte reisin en iyisi en güzeli be!

Kıvırcık: Boş yapma Bartu. Okulun ilk günü nasıl geçti bakalım?

Bartu: Valla sizsiz tadı çıkmaz sanmıştım ama kendime sataşacak iki kişi buldum bile. Birinin gözlüğünü takıp 'nasıl bununla görüyon lan' dedim aramızda elektrik oldu. Diğeri de ilk görüşte aşktı...

Siz: Ayayayayay hangisini daha çok iyiysen onunla ol ♥

Kıvırcık: Güzelim, Bartu kızlardan bahsetmiyor net

Bartu: OHA GÜZELİM Mİ DEDİN? BENİ BENİ BİHTERİNİ ALDATTIN MI?

Siz: Ay kaos görmek istemiyorum Bartu çünkü yeterince kaosa bulandım

Bartu: Lan kaos var ve ben yok muyum ühühüh

Zil çaldığında Bartu'ya cevap vermeden telefonumu kapatıp boş sırama baktım. Keşke mesajlaşmak yerine hızlı hızlı gelseydin be Kıvırcık.

Öğretmenin hemen gelmeyeceğini düşünerek dün tanıştığım Rüya'nın yanına oturdum. Yanımda hep erkekler olduğu için bazen birbirimizi anlamak zor oluyordu. Belki Rüya ile çok iyi arkadaş olurduk ve ben de kendi hislerimi ona dökebilirdim. Kim bilir, belki olurdu.

"Nasılsın?" Gülümseyerek ona sorduğumda başını telefonundan kaldırdı ve bana gülümsedi. Hala yanı boştu ve başka kimselerle de konuşurken görmemiştim.

"Dünden sonra pek iyi sayılmam sanırım. Okuldan çıktığımızda da yağmura yakalandım."

Boğazını temizlediğinde ona bir teklifte bulundum. "İstersen teneffüste sıcak bir şeyler içmeye kantine inelim. Hem arkadaşlarımız da birbirleriyle kaynaşmış olur."

3316 GÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin