BÖLÜM 9 ⚜ HADİ TUT ELİMİ

3.5K 600 240
                                    

Alt Başlık ⚜ Ne yaptın sen öyle Kapanın Sahibi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alt Başlık ⚜ Ne yaptın sen öyle Kapanın Sahibi?

"Neden kaçırsınlar ki?"

Furkan tarafından gelen soruyla Aras, "Ya onlardan ya da sizden bir şey istiyor olabilirler." diye fikir yürüttü.

Furkan "Onları aramaya geleceğimizi biliyorlardı..."dedi.

Cümlesini heyecanla böldüm. "Burada bir yerde bize işaret bırakmış olabilirler."

Fuat "Olabilir. Buraları biraz daha inceleyelim hemen karara varmayalım. Sizin gözünüze takılan bir şey olmuş muydu Furkan?"

"Hayır biz dışarıda arama yapmıştık, bir şey bulamamıştık."

Onlar kendi aralarında konuşuyorlarken ben yerdeki koliyi elime alıp tersini çevirdim. Üstündeki etikette, içinde hamilelik testi olduğu yazıyordu. Bu bilgi işime yaramazdı, koliyi yerine bırakıp ayağa kalktım. Fuat'a "Ben dışarıyı inceleyeceğim." deyip belimdeki silahı elime aldım ve sağlam ayak bileğimde takılı olan bıçağın hala orada olduğundan emin oldum.

Fuat arka kapının kilitlerini açınca dışarı çıktım, Aras'ın tam arkamdan geliyor oluşunu sırf muhatap olmayı zerre kadar istemediğim için umursamıyor gibi davrandım.

Depo bir sokağa bakıyordu, ana girişin önünden yol geçiyor olmasına rağmen arka kapı tam tersi ormanlık alana bakıyordu. İçerideki toprak, ormandan gelen insanların ayakkabılarıyla taşınmış olmalıydı. Aras önüme geçip yere eğildi. Elini toprağa koydu, sormak istemiyordum ama bir şey bulduğunun farkındaydım. Neyse ki ben sormadan o konuşmaya başladı.

"Ayak izleri var. Bir tanesi derin, netçe görülebiliyor. Ya yük taşıyormuş ya da baya ağır bir bedeni olmalı."

Yere çömelerek ayak izlerini takip etmeye başladı, ben de peşinden gidiyor etrafta yaratık olup olmadığını kontrol ediyordum. Yaklaşık üç metre sonra ayağa kalktı, benimle göz teması kurmaktan hiç çekinmiyordu, hatta konuşmaktan bile. Dün bana o kadar laf söyleyen sen değil miydin, hayırdır ya?

"Ayak izi üçe düştü." deyişiyle hiçbir şey umurumda olmadı, şu an onun hainliğine odaklanıp dikkatimi dağıtamazdım, buraya gelmek için çok uğramıştım.

"Nasıl olur? Emin misin?"

"Evet." O da aynı ben gibi ciddiyete bürünmüştü. "Üç tane ayak izi var, üçü de normal ağırlıkta bir insanın ayak izi olmayacak kadar derin izler." Bana yerdeki izleri gösterdi.

"O zaman bizimkilerin değil."

"Emin değilim, bir sürü seçenek olabilir. Buraya gelirken ki ayak izleri neredeyse belli olmuyor ama giderken ki ayak izleri açıkça görünüyor. Buradan çıktıklarında bir şey taşıyorlarmış, baya ağır şeyler. Belki de izlerin hiçbiri sizinkilere ait değildir, bu gelenler kolileri alıp gitmişlerdir."

Yedi Saniye Virüsü | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin