Aşı Sonrası 1 || MEKTUP

1.9K 163 238
                                    

Hoş gelmişseniiz. Sizce ben özel bölüm yazacağım derken hızımı alamayıp yanlışlıkla 1 buçukuncu kitabı yazmış mıyımdır? 

Hayırlı olsun 6-7 bölüm beraberiz. Bildiğimiz normal YSV okuyormuşsunuz gibi düşünün diyor -acısıyla tatlısıyla ekşınıyla- ve sizi daha fazla tutmuyorum.

Ve bunu giriş bölümü olarak düşünelim. Yaşanacak çok şey var. ♥

Alt Başlık ⚜ İçimdeki minik kımıltılar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alt Başlık ⚜ İçimdeki minik kımıltılar. 

Yeni bir başlangıç.

Ardındaki kana bulanan sayfalardan ayrı, bembeyaz tertemiz bir sayfa.

O sayfaları koparıp ateşe atmak ve yaşananları yok saymak...

İstediğim bu değildi.

Her biri hayatımın en özel günleriydi, hatırlamak istediğim, her şeyin değerini buram buram hissettiğim, kaybetmekten delicesine korktuğum ve tüm dünyayı kalbimin içine çekebilecekmişçesine aşkı tattığım en özel günlerdi.

O sayfaları çoktan benimsemiştim, yaşananların hepsi bizdik. Yok etmek istemiyor, hatırlamak, büyüdüğünde de kızımıza anlatmak istiyordum. Umarım bir gün o da kendi çocuğuna anlatmak için sabırsızlık duyduğu mükemmel anlar yaşardı.

Kızımız diyordum ama yirmi iki haftalık olmasına rağmen cinsiyetini göstermemişti. Kapanın Sahibi sürekli sana benzeyen bir kız dediği için artık alışkanlık olarak kız demeye başlamıştık. Erkek olsa da bir şey değişmezdi, o bizim zihnimizdeki umuttu. Hala ortaya çıkmadığı için üzülmek ve umut etmekten başka bir şey yapamadığımız fularımızdı.

Babam ve annem Konya'ya döndüğünde konaktaki doktor Musa ile beraber ultrasonu da kliniğe taşımıştık. Beş hafta önce de kampın güneyinde bir ihtiyaç olmuş ve ultrason güneye taşınmıştı. Çoktan geri gelmeliydi ama hala geri gelmediği için henüz cinsiyeti öğrenememiştik.

O kötü zamanların üzerinden beş ay geçmişti. Aşının test süreci tamamlanıp, insanlara yapılmaya başlanalı iki ay olmuş, şimdilik Konya'nın tamamı ve Marmara Bölgesi'nin çeyreği aşılanmıştı. Aşı için seri üretime geçmiş olmak bazı yenilikleri de beraberinde getirmişti. Kullanıma kapanan fabrikalardan birkaç tanesi açılmış, insanlar orada çalışmaya başlamıştı. Normal düzene ilk adımı atmıştık. Şimdilik sadece ilaçlar ve medikal ürünler üretiliyordu ama böyle giderse, medeniyetin kapısını tekrar çalmamız için önümüzde zamandan başka bir engel kalmayacaktı.

Aynı zamanda seneler önce tabarileri temizlemek için kurulup virüsün kontrolsüzce dağılmasıyla kapatılan Birlik yeni kadrosuyla tekrar açılmıştı. Bu seferki amacımız tabarileri kökten yok etmekti. Herkes aşı olursa ve tabariler tamamen temizlenirse normal hayata geçebilirdik. Bu konuda çok heyecanlı ve aynı zamanda çok hevesliydim. Kızımız bir kampa tıkılı bir şekilde büyümeyecekti. Normal çocukları gibi okula gidebilirdi. Her an güvenliğinden endişe edeceğimiz bir hayatı olmayacaktı.

Yedi Saniye Virüsü | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin