Alt Başlık ⚜ Bu Kampın Hikayesi de Buraya Kadarmış"Bilge?" Biri bana sesleniyordu, sese döndüm.
Kapanın Sahibi.
Karşı kaldırımda, elleri cebinde bana bakıyor. "Sana sesleniyorum duymuyor musun?"
"Duymadım."
"Bir sorun mu var?" Yüz ifadesi hemen cevap ver de gideyim der gibiydi. Bu bakışlarıyla zaten pek de mutlu gözükmeyen suratım daha da düştü.
"Yok." Şimdi ben de bu yüzü görmek istemiyordum. Biriyle bir sorunu varsa bana neden yansıtıyordu? Geldiğim yoldan geri yürümeye başladım. Bir sebepten huysuz ve mutsuz olduğunu düşündüğüm Kapanın Sahibi tabi ki beni umursamadı.
"Ne oldu?" Korkuyla yerimde zıpladım. Arkamdan sessiz sessiz gelmişti.
Arkamı dönerken kendi kendime "Aklım çıktı." dedim.
Beni korkutmuş olmasını umursamadan, sorarmış gibi konuştu. "Olanları duydum?" Mutsuz gözükmemin sebebini sorguluyordu. Bakışları biraz olsun normale dönmüştü, biraz.
Sanırım ona söyleyecektim. Ben söylemesem Caner birini gönderip söyletirdi zaten. "Caner senin kurtarmaya gitmeni istiyor."
Tepkisini görmek için gözlerinin içine baktım. Önce gözlerimin içine baktı, sanki benim yüz ifademi kontrol ediyordu. Sebebini anlayamadım ardından gözlerini arkamda bir yere dikip düşünmeye başladı. O konuşmadan ben devam ettim. "Ama gitmemen için elimden geleni yapacağım. Emir'in adamlarına rastlama olasılığımız çok yüksek."
"Neden ben?"
"Doktor olduğun ve dışarıda kalmakta deneyimli olduğun için senin yardımının dokunacağını düşünüyor. Ve..."
"Ve ne?" dedi sonunda gözlerime bakıp.
"Benim gitmem gerek. O kendimi koruyacağıma inanmıyor. Gitmeme ancak sen gelirsen razı oluyor. Ama dert etme bir yolunu bulacağım. Senin dışarı çıkmaman lazım. Çok tehlikeli."
Ağzımdan çıkan son cümleyi tamamladığımda yüzünde sinir bozucu bir gülümseme belirdi. "Bunu umursuyormuş gibi davranma." Çıkışıyla şok oldum desem yeridir. Hayırdır ya? Neden herkes üstüme geliyor?
"O ne demek öyle?"
"İyi geceler Bilge ya da adın her neyse." deyip arkasını dönüp gidince arkasından bakakaldım. Benim bilmediğim ne oldu da herkes üstüme gelmeye başladı? Gerçekten Aras'ın bu ters davranışının sebebi neydi öyle?
Uğraşmak istemiyordum ama sinirlerime o kadar dokunmuştu ki arkasından seslendim. "Sana da adı sanı belli olmayan Kapanın Sahibi!"
*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yedi Saniye Virüsü | TAMAMLANDI
Ciencia FicciónBilim Kurgu | Romantik | Her şey üç buçuk yıl önce Güney Afrika'da başladı. Güney Afrika'da Tabari adında elli iki yaşındaki bir teyzenin vücudundaki tüm kıllar döküldü. Bir hafta içerisinde gözleri görmez oldu ve tuhaf davranmaya başladı. Bir hafta...