SON SÖZ

1.5K 164 59
                                    

Yedi Saniye Virüsü 30 Kasım 2019 tarihinde Wattpad'de yayınlamaya başladım. 28 Mayıs 2021 tarihinde ise tam içime sinen bir şekilde finalini verdim. İlk 15 bölüm civarını tek başıma yazdım, okudum, eğlendim. Tamamen kendi kendimeydim. KS ve Şura'nın atışmaları hoşuma gidiyordu, onlar yan yana gelince olan olaylarla çok eğleniyordum, sırf o yüzden yazıyordum. Tek itici gücüm buydu açıkçası. 

Bir zaman sonra işler değişti. Okundu, cidden tahmin ettiğinizden daha çok sevindim. Daha önce de final yaptığım bir kitabım var, belki biliyorsunuzdur, onda böyle olmamıştı, YSV resmen hayatımı tuttu başka bir yere sürükledi. Bunun okunma, vote, yorum vs. ile alakası yok, bu durumun olmasına sebep olan şey, yazmanın o derin evrenine ilk defa böyle bir adım atmış olmam. 

Burada çok fazla kişiyle tanıştım, kiminizle konuştum, kiminizle bir kelime bile etmedim ama kullanıcı adlarınızı görsem çoğunuzu tanırım. Beni bu duruma getiren, yorulduğumda, tükenmiş gibi hisssettiğimde, yaptığı bazı şeylerle bana güç veren, mutlu olmam için uğraşan... Ne bileyim mesela ben hiç hayatımda 'İşte bu an mutlu oluğum için ağlamıştım.' dediğimi hatırlamıyorum ama bir kere beni ağlatan biri oldu, eminim bunu okuyordur ya da bir gün okuyacaktır. 

Bu gece buraya girip sizlerin geri dönüşlerini okuduğumda neler olacak bilmiyorum ama çoğu şey için teşekkür etmek istiyorum. Bu cümleleri okuyan sana teşekkür ediyorum çünkü şu an bu tuşlara heyecanla dokunuyorsam bunun sebebi sensin ♥

Biri gelip, neden beni yazmadın der ya da ben unuturum diye aklım çıkıyor ama özel olarak teşekkür etmem gerektiğini hissettiğim iki üç kişi var. Bir de bazılarına burası hariç hiçbir türlü erişemem o yüzden ilk ve son kez bunu yapmak istiyorum.

En başında yanımda olan, ilk adımı beraber attığımız Motoko'ya, çoğu konuda yardımcı olan ve burada benden hala adını gizleyen Melis'e, YSV'ye ilk defa oy veren Alexandra A. kullanıcı adındaki kişiye(umarım görürsün), Gül'e, Şura'ya, Sell'e, Songül'e, Yaso'ya, Elismina'ya, Shipper'a ve Beyza'ya teşekkür ederim. Sebebini sorarsanız söylemem ama eminim biliyorsunuz ya da hissediyorsunuzdur.

Ve son olarak, keşke beraber başlayıp son ana kadar beraber geldiğimiz gibi beraber bitirebilseydik Motoko.  

28 Mayıs 2021, 19:00, DacyGazelle

"Çok güzel hatırlayacağım."

Yedi Saniye Virüsü | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin