Umut Ada Korkmaz
Bu da büyümüş hali sanki 🥰
Alt Başlık ⚜ Seni Çok Seviyorum Kurşun Asker
Sevgili Mektup,
Bu seni dördüncü yazışım, daha fazla güzel kağıdım kalmadığı için bu sefer hata yapmadan yazmaya çalışacağım. Deniz ablam hata yaparsan ben düzeltirim dedi ama bu mektubu ilk annem ve babam okusun istiyorum.
Sevgili mektup yarın benim yedinci yaş günüm. Doğum günlerini çok seviyorum çünkü uzakta olan herkes geliyor. Anneannem, dedem, öbür dedem, Yeliz teyzem ve Umut abim. Umut abimi çok seviyorum o da beni çok seviyor, her geldiğinde benimle oynuyor ve saçları portakal renginde. Portakalı da seviyorum ama suları hep bileklerimden aşağı damlıyor ve beni kaşındırıyor. Ah, ben bunları yazmayacaktım.
Dün gece yatmadan önce babama sorduğumda bana annene sana anlattığımı söyleme diyerek her şeyi anlattı. Annem öğrendiğinde babam ve ben çok eğleniyoruz ama sonra babam bir daha gizli saklı işler yok diyor ve sonra bir daha yapıyor. O çok eğlenceli bir baba, aynı Can amcam gibi ama Can amcam biraz daha farklı.
Barış benimle oynayacağına babasıyla oynasa daha mutlu olurum. Ne zaman Özgür'le sokakta oynamaya başlasak Barış da yanımıza geliyor ve benim tokalarımı alıp saklıyor, onun yüzünden sokağa çıkınca saçlarımı salıyorum. O zaman da bana "Lülük saçlı!" diye sesleniyor. Babam ona serseri diyor, o gerçekten tam bir serseri!
Ben de ona "Marul Kafa!" diyerek sinirlerini bozuyorum ve herkese resim çizerken ona çizmiyorum. Buna cidden sinir oluyor. Sokakta sadece ikimiz varken benimle çok güzel oynuyor, keşke hep öyle olsa.azen b
Ah! Ben babamın anlattıklarını yazacaktım, hata yaptım.
Babam bugün göl evine gideceğimizi söyledi, o yüzden çok mutluyum. Sadece benim doğum günümü göl evinde geçiriyoruz çünkü Deniz ablam, Özgür ve Barış, üçü de soğuk havalarda doğmuş. Göle girdiğimizde hep beraber çok eğleniyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yedi Saniye Virüsü | TAMAMLANDI
Ciencia FicciónBilim Kurgu | Romantik | Her şey üç buçuk yıl önce Güney Afrika'da başladı. Güney Afrika'da Tabari adında elli iki yaşındaki bir teyzenin vücudundaki tüm kıllar döküldü. Bir hafta içerisinde gözleri görmez oldu ve tuhaf davranmaya başladı. Bir hafta...