BÖLÜM 16 ⚜ Ş.D. KİM?

3.2K 475 515
                                    

Alt Başlık ⚜ Biri bana neden onu düşünmeden duramadığımı açıklasın.

Kafa karışıklığıyla birkaç saniye olduğum yerde dona kaldım. Neden tam kadınlar tuvaleti önünde durmuş sanki çıkmamı bekliyormuş gibi bana bakıyordu? Sabah gördüğüm dengesiz adamın amacı neydi?

Kapıyı arkamdan örtüp dışarı çıkarken beni takip eden bakışlarından rahatsız olup "Ne yapıyorsun burada?" diye sordum. Kapıyı kapatmamla koridor gaz lambasının sönük ışığına büründü.

"Aslında benim de sana sormak istediğim şey bu."

"Neden burada olduğumu biliyorsun." Bu adama benimle bu yakınlıkta konuşabileceğini düşündüren neydi? Loş ışıkta kopkoyu gözüken göz altları dikkatimi çekti. Sabah gördüğüm kişiden çok daha farklı gözüküyordu, yüzü aynı, siması başka biri gibiydi.

"Beni hatırlamadığına inanmıyorum." Daha önce tanışmış mıydık? Onunla önceden tanışıp tanışmadığımı düşünürken kaşlarımı çatmıştım. Hayır, onu tanımıyordum. Yüz ifademden çıkardığı sonuçla "Gerçekten hatırlamıyorsun." dedi sinirleri bozulmuş gibi gülerken. Bu gülüşün ardından yüzüme öyle bir baktı ki şu durumdan acayip rahatsız olmaya başladığımı fark ettim. Sanki bakışlarıyla onu hatırlamam için beni tehdit ediyordu. Bunlar normal hareketler değildi. Kafası mı iyiydi yoksa psikopat falan mıydı?

Bu rahatsız edici durumdan ve boğuk ortamdan kurtulmaya ihtiyacıyla yan dönüp uzun koridorda ilerlemeye başladım. Zaten buraya onunla konuşmak için gelmemiştim, eğer gerçekten konuşmak istiyorsa yemekhaneye çıktığımızda düzgünce söylerdi. Koridorun sonundaki kapıdan çıkınca yemekhaneye geri dönecektim ama birden kolumdan tuttuğu gibi beni duvara yasladığında ne olduğumu şaşırdım. Kafamı ve kaburgamı sertçe duvara vurmuştu. Canımın acısıyla yüzüm buruşurken refleks olarak "Ne yapıyorsun sen?!" diye bağırıyordum. Diğer elimle avucunu açmaya çalıştığımda bileğimden tutup hareket etmemem için tam önümde durdu. Duvarla arasında kaldığımda bir an şokla donakaldım. Ne oluyordu burada? Ne yapıyordu bu hayvan? Psikopat bakışlarının gitgide yaklaşmasıyla bedenim sinirle kaynamaya başladı. Ellerinden kurtulmak için çabalıyordum ama ne kadar hareket etsem o kadar çok ona değiyordum. O da bunu bildiği için tam karşımda durmuştu. "Bırak diyorum! Kafayı mı yedin sen?!" Bileklerimi acayip bir güçle sıkıyor oluşuyla şimdilik tamamen kapana kısılmıştım. 

Bu adam kimdi ve benden ne istiyordu? Yüzü yüzüme o kadar yaklaşmıştı ki burunlarımız birbirine değmek üzereydi, şuan yaşananların şokuyla onu nasıl etkisiz hale getireceğimi bile hatırlayamıyordum. Bacaklarımı kullanabilirdim ama beynim donmuştu. Birkaç metre ilerideki koridorun kapısı açıldığını duydum. Bakmaya yeltenmedi bile. Duvara yaslandığımdan beri sadece yedi saniye geçmişti ama ardından gelen o bir saniye sanki bir saat gibi geldi, ağzından o isim çıktığında nefes almayı unuttum.

Usulca yüzüme üfleyerek "Beni nasıl hatırlamazsın Şura Deniz?" dedi. Dudaklarım şaşkınlığımı kanıtlarcasına aralandı. Gerçek adımı biliyordu. Kimdi bu?

Burnumun dibindeki yüzüne sert bir darbe indiğinde Aras'ın Korhan'ı yere yatırmış yumrukladığını gördüm. "Kimsin lan sen? Ne yapıyorsun lan!"

Yüzüne art arda yumruk inen Korhan şoku atlattığında Aras'ın yumruklarından kurtulmaya çalıştı. Şokla olanları izliyordum. Adımı biliyordu. Gerçek adımı biliyordu ve beni tanıdığını iddia ediyordu. Benim adımı biliyorsa beni gerçekten tanıyor olmalıydı. Peki ben neden onu tanımıyordum?

(Ayy dayanamayıp araya girdim, çıldırıyorum niye bu kadar heyecanlandıysam ajfgdag Aras naptın duydun mu, ne ettin? agsfsd)

Korhan'ın Aras'tan kurtulup ona karşılık vermeye başladığını gördüğümde birden kendime geldim. "Durun!" diye bağırarak yanlarına koştum. Çoktan yerden kalkmış birbirlerine karşılıklı saldırmaya başlamışlardı bile. Aras'ın gözü Korhan'dan başka bir şey görecek gibi değildi, gözlerinden ateş çıkıyor, atmak üzere olduğu yumruktan sonraki hamlesini de yüzünde patlatmak için sabırsızlanıyor gibiydi. Kolundan tutsam da koluyla beraber savruldum. Beni gördüğünde "Sen karışma!" dediğini duydum. Bu benim olayım kardeşim, sen bir dur ne yapıyorsun?

Yedi Saniye Virüsü | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin