Kivettem a hűtőből a narancslevet és öntöttem egy pohárba, majd kikotortam a szekrényből egy csomag ropit, így étellel és itallal felszerelkezve indultam vissza a szobába. Még öt perc volt hátra az interjú kezdetéig, de én megéheztem, így kellett egy kevés kaja.
Az éjjeliszekrényre tettem le a szerzeményeimet, majd visszabújtam a takaró alá, és onnan néztem a tévét.
"Minden rendben?" - kaptam az üzenetet Andrew-tól.
"Igen. Nálatok?" - pötyögtem vissza, mire csak egy képet kaptam a felbolydult stúdióról.
"2 perc"
"Tudom"
"Semmi nem lesz. Egyszer úgyis meg kell tudniuk..."
"De ez nem tartozik az egész világra" - harapdáltam a szám szélét - "Miért nem tarthatjuk meg csak magunknak? Miért nem lehet ez titok? Legalább addig, amíg véletlenül le nem fotóznak minket..."
"Ahogy elnéztem a készületeket, ezzel elkéstél" - villant fel a kijelzőm - "Mennem kell. Szeretlek"
- Én is szeretlek - suttogtam magam elé, és eltettem a telefont, hogy csak a műsorra figyeljek, ami egy percen belül kezdődött.
Átlagosan indult, közölték, hogy kik a vendégek, majd először csak arról faggatták őket, hogy miért megy szünetre a banda. És erre megadták azt a választ, amitől a legjobban féltem. Vagyis, hogy azért, hogy a családjaikkal legyenek.
Lucas kínzásával kezdték, miszerint azt kérdezgették, hogy milyen a házas élet, és hogy mennyire jól jönnek ki Kimberly-vel. Azonban a szőke gyakorlott volt, így semmi olyat nem mondott, amibe beleköthettek volna.
Mason és Eric is megkapta a magáét a barátnőik miatt, főleg azért mert mindkettőjüké híres. Aztán következett az, amitől a legjobban féltem. Andrew.
- Úgy hallottuk, hogy rád is rádtalált a szerelem - kezdett bele az egyikük, az idegesítőbb.
- Elképzelhető - szorította össze a száját Andrew.
- Elképzelhető, hogy akár titokban is tartottátok? - kérdezett vissza a fickó, aki inkább a humorosabb fajta volt. Semmit sem tudott komolyan venni, és talánezért volt egy kicsit szimpatikusabb, mint a mellette ülő nő.
A mögöttük lévő kivetítőn megjelent egy alig pár napja készült kép, amikor csak kimentünk sétálni a parkba. Nem volt különösebb teendőnk, és jót tett a levegőzés. Csak úgy tűnik arra nem gondoltunk, hogy egy egyszerű tél végi napon egy lakópark közelében is lehetnek lesifotósok.
Az én arcom nem látszott a képen, csak a barna hajam, tekintve, hogy háttal voltam a kamerának. És aki készítette a képet, egy elég egyértelmű pillanatot kapott el. Andrew keze a derekamon pihent, és egy apró csókot nyomott a számra.
- Sajnos nem sikerült kiderítenünk, hogy ki volt veled a titokzatos lány, de nagyon úgy tűnik, hogy jól megvagytok - szólalt meg az idegesítő nő.
- Valóban - bólintott a göndör hajú - És szerintem ő nagyon is örül ennek.
- Talán átlagos lány?
- A legkevésbé sem átlagos - rázta meg a fejét mosolyogva - Csak nem szereti a felhajtást.
- Akkor úgy kérdezem, hogy ismert-e? - próbált meg kicsikarni belőle valamit.
- Igen - bólintott óvatosan Andrew, majd láttam az arcán a riadtságot, amit az okozott, amit talán a takarásból mutattak az idegesítő nőnek, aki vette az adást.
ESTÁS LEYENDO
New York-i Románc
RomanceArabella Joyce Woods az átlagos középiskolás. Azzal a kivétellel, hogy, ő Bella Winter, az ismert író, akit megkérnek, hogy új könyvéhez az ihletet egy fiúbandával eltöltött meghatározatlan idő adja. Andrew Carter, a Storm együttes gitárosa és ének...