8. Kapitola

2.5K 281 43
                                    

Jungkook se sklopenými oušky se díval do skříňky, ze které si bral učení na dnešní den. Dnes ráno se ani nepotkal s Jinem či Namjoonem, jelikož byli oba dva v práci. 

„Taehyungu, co to máš s rukou?" zeptal se někdo překvapeně na chodbě a Jungkook se jen periferně podíval. Byl tam Taehyung a bral si učení ze skříňky jako on. 

„Jimin je kretén a skřípl mi ji ve dveřích. Není zlomená, jen naražená," odpověděl mu pobaveně Taehyung a Jimin se zamračil. Praštil ho a nafoukl tváře. Taehyung koutkem oka zahlédl Jungkooka, jak ihned odvrací pohled a zamyká si skřínku. 

Než se Taehyung mohl dostat k němu, už byl Jungkook ve své třídě, kde naštěstí neviděl ani jednoho z té party.

Samozřejmě, že přišli pár vteřin před zvoněním a ihned se podívali na Jungkooka.

„Svačina," řekl Seung a Jungkook sklopil ouška. Podíval se po třídě, ale nikdo jim nevěnoval pozornost. „Řekl jsem něco snad ne?"

Jungkook zakroutil hlavou a zhluboka se nadechl.

„Nemám svačinu," zamumlal a Seung pozdvihl obočí. Vzal Jungkookovi batoh a na první, co v něm narazil, byl box se svačinou.

„Příště si vezmi něco většího," protočil očima Seung, když viděl, že tam má nakrájenou mrkev, jeden toust a jablko. 

„Nebudu ti dělat služku," zašeptal tiše Jungkook a Chang se zasmál. 

„Abych nedělal ještě kurvu," zašeptal Chang, aby to slyšeli jen oni a Jungkook ztuhl. 

„Přeci jen... hybridi jsou prý hodně stažení a přidává to víc slasti," dodal a pokrčil rameny, když si vzal kousek mrkve. 

Hodina začala a všichni od něj odešli. Tiše vydechl a vytáhl si sešit. Samozřejmě, že to byla matematika a ihned začali seznamovacím testem. Jungkook ho dopsal a odložil na stranu tak, jak to učitel řekl. Jenže zničehonic se před ním Seung začal houpat. 

„Dej mi to opsat šprte, nebo ti ty uši vytrhnu," zašeptal Seung nenápadně a Jungkook si test dal blíže k sobě. Seung protočil očima a když se učitel nekoukal, otočil se a vzal Jungkookův test. 

„Fajn, máte minutu a potom vybírat zezadu!" zakřičel učitel a Jungkook vyděšeně koukal na Seunga, jak nenápadně opisoval výsledky. „Vybírat!"

„Vyberu to za Jungkooka," usmál se nevinně Seung a zahrál to tak, že Jungkookovi vybral test a vybírá i ostatním. Učitel jen přikývl a věnoval se těm, kteří mu přinášeli testy.











„Vsadíš se?" zasmál se Hoseok a Taehyung protočil očima.

„Nebudu se vsázet-"

„Takže mi nevěříš," ušklíbl se Hoseok a Taehyung protočil očima. Opřel se o skřínky a mávl rukou k té své.

„Fajn. Ukaž mi, jak krásně mi otevřeš skřínku," vydechl Taehyung a Jimin se zasmál, když věděl, co přijde. Hoseok se postavil ke skřínce tak, aby Taehyung neviděl co dělá a když se odtáhl, zámek byl pryč.

„Hovno," vydechl Taehyung a zamračil se, když viděl rozštípnutý zámek v Hoseokových rukách. „Tos neudělal."

„Chtěl jsi vidět, jak ti otevřu skřínku i bez klíče," uchechtl se Hoseok a Taehyung ho praštil. 

„Kupuješ mi novej zámek!" vyjekl Taehyung a Hoseok protočil očima.

„Nojo furt," zasmál se a podíval se na čas. „Ups, musím běžet. Autobus."

„No a já si vezmu nejspíš tyhle věci domů. Nebudu tu mít v otevřené skřínce Gucci oblečení," řekl Taehyung a Jimin protočil očima.

„Gucci oblečení," zahuhlal Jimin s našpulenými rty a imitujícím tónem. Taehyung ho praštil a zasmál se.

„Takhle nemluvím a nešpulím rty," poplácal ho po tváři a pokývl hlavou, „a pojď nebo nám to ujede.












„Kam zas zalezl králíček náš," zasmál se Seung, když po poslední hodině Jungkook skoro vyběhl ze třídy, aby se od nich vzdálil. Jenže schovávat se za rohem není moc... nejlepší. „Jde ti hodně špatně schovka."

Seung ho zatáhl na chodbu a strčil ho tak, že skončil na zemi. Jungkook sklopil ouška a vystrašeně se na ně podíval. 

„Ow, jsi k sežrání, když se bojíš," usmál se Seung a kopl Jungkooka do břicha. Jenže uslyšel zvuk otevírajících se dveří a tak tiše zanadával a vyběhl pryč. 

Jungkook celý vyděšený od toho, že by to mohl být někdo, kdo by mu ublížil ještě víc, začal očima těkat po okolím a hledat bezpečné místo. 

Uviděl jednu malinko pootevřenou velkou skřínku s větším prostorem a tak k ní opatrně přišel a schoval se do ní. Tiše zakňučel, když cítil, jak ho bolí břicho. Když viděl, jak jeho učitel matematiky prochází kolem a vypadá naštvaně, tak byl opravdu rád, že se schoval. Tiše si povzdechl, když cítil, jak se mu někde zasekl ocásek a když ho vyndal, tak to zabolelo.

Opět ze sebe vydal tiché bolestné zasténání. Zhluboka se nadechl a opatrně otevřel. Nikdo kolem nebyl a tak se rozhodl rychle vyjít ze školy a počkat na autobus.

----

Omlouvám se, že je opět jediná, ale nějak mě dostává ta škola teď :') Netuším, jak udělat zápis, aby byl učitel z chemie spokojený c:: No...

Přeji vám dobrou noc a sladké sny, pokud ještě nespinkáte (MAZEJTE SPÁT!)

A všem jinak dobré ráno <3


Chtěla jsem udělat nějaký aprílový vtípek, ale nějak mi to nevyšlo a já ani nevymyslela co :(( Ale minule to bylo dobré :') TAK TŘEBA PŘÍŠTÍ ROK C::::

Locker Boy - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]Kde žijí příběhy. Začni objevovat