Jungkook si ráno udělal snídani, nasnídal se a teple se oblékl, jelikož už byl říjen [pro slovenská zlatíčka říjen = október :3] a nebylo zrovna nejtepleji. Jeho ouška se schovala pod kapuci, ocásek pod mikinu, jelikož mu byla velká a nakonec na záda hodil svůj batoh.
Rozešel se na zastávku v silném dešti, který ho smáčel. Autobus přijel jako na zavolanou, takže si ihned sedl na své obvyklé místo a vyjel ke škole.
Ve škole si ihned kapuci sundal, protřepal si ouška a hned na svém zátylku ucítil pohlavek.
„Ups," zasmál se Seung a Jungkook sklopil hlavu. „Svačinu. Nechci, abys mi ji znovu sežral."
„Myslím si, že máš dostatečně bohaté rodiče na to, aby ti dali na svačinu, když už podplácí učitele," ozval se Taehyung za Jungkookem. Jungkook k němu zvedl hlavu a ztuhl nad tím pohledem.
Taehyung měl své hnědé vlasy obarvené a hnědo-zlatavou a k tomu měl vlasy zpocené. Hruď se mu rychle zvedala, takže nejspíš běžel a oči propalovaly Seungovu osobu.
„Co si to dovoluješ," prskl na Taehyunga tiše, když slyšel, jak se někdo zasmál. Taehyung si vlasy prohrábl a ruce si zkřížil na hrudi.
„Spíš co si ty dovoluješ na slabší? Jungkook ti nic neudělal a ty ho hned šikanuješ. Nemůžeš si najít někoho jinýho?"
„Jsi teď boss co?" zasmál se Seung a přiblížil se k Taehyungovi, že se jejich nosy skoro dotýkaly. „Když jsem se s tebou bavil v sedmé třídě, nebyl jsi takový. Byl jsi slabý, ubulený a užalovaný."
Taehyung se zamračil a chtěl něco říct, ale Seung zakroutil hlavou a poplácal Taehyunga po tváři.
„Myslím, že by tvoji rodiče neradi viděli to video," zašeptal tiše s překvapeným pohledem a Taehyung zamrzl. „Jelikož buzny nemají moc v lásce..."
Bylo to video, ve kterém Taehyung zkoušel nové věci. Devátá třída, škola v přírodě. Taehyung se líbal s Jiminem a vzájemně si dělali dobře, což brali ihned jako chybu a uvědomili si, že nemohou být více než přátelé.
„Shnij v pekle," prskl Taehyung a Seung se na něj ironicky usmál.
„Tam už jsem."
Taehyung sledoval, jak Seung odchází a hned, co zašel za roh, tak se otočil k Jungkookovi. Chtěl mu sáhnout na hlavu, aby se ujistil, že mu nic není, ale zastavil se, když viděl, že Jungkook uhýbá.
„Promiň... jsi v pořádku?" zeptal se Taehyung a Jungkook sklopil ouška. Opatrně přikývl a Taehyung si opatrně pohrál s jeho bradou. „Co jsem ti psal... úsměv."
Jungkook nastražil ouška, plně otevřel oči a pootevřel ústa. Jeho tváře mu začaly hořet, když před očima pomalu viděl ta slova, kde mu podává kompliment. Taehyung si toho všiml a tak se zasmál.
„Jsi roztomilý," zasmál se tiše a Jungkook zavřel ústa.
„Nejsem," zamumlal a zahýbal nosem. Taehyung ze sebe vydal rozkošnou reakci a Jungkook se zamračil. „Jsem ohavný."
Taehyung byl tentokrát ten, který se mračil a jen co chtěl něco říct, přerušil ho Jimin.
„Hej, nečekal jsi na mě," prskl Jimin a strčil do něj, že byl od Jungkooka opět několik metrů dál. Taehyung protočil očima a když se chtěl podívat na Jungkooka. Byl pryč...
„A co jsem měl dělat. Však leje," zamračil se Taehyung a Jimin zakroutil hlavou.
„Minule jsem na tebe čekal taky hodinu v dešti."
„Poprchávalo a bylo léto," zasmál se Taehyung a chytil Jimina kolem ramen, „a teď pojď, jinak jsme mrtví hošani. Hodina začíná za tři, dva, jedna..."
Jen co to Taehyung odpočítal, tak hodina začala a oba dva chlapci se rozeběhli do třídy.
„Kde máš Taehyunga?" zasmál se Chang a Seung si zkřížil ruce na hrudi. Jungkook akorát vycházel ze školní jídelny, kde si koupil svačinu.
„Nechte mě být," zašeptal Jungkook a Seung pozdvihl obočí.
„To snad teď chrápeš pro ochranu? Vypadáš stejně jako děvka," dobíral si ho Seung a Jungkook sklopil hlavu. Jeho ruce se začaly třást a přímo upustili sendvič v jeho rukách. Chang vzal zabalený sendvič a podal ho Seungovi. „Myslím, že bys měl jít, než se tu rozbrečíš."
Jungkook si setřel slzy rukávem a prošel kolem nich, přičemž mu Chang podkopl nohy. Jungkook na zem a uhodil se silně do obličeje. Tiše zakňučel a sáhl si pod nos, ze kterého tekla krev.
„Au, to jsem nechtěl," ohrnul spodní ret a se Seungem odešel. Jungkook se opatrně zvedl a došel na záchody, kde se snažil krvácení zastavit.
„Taehyungu, vážně chceš strávit přestávku na záchodech? To dělají holky," povzdechl si Jimin za dveřmi a Jungkook rychle vběhl do kabinky.
„Nechci být v tý posraný třídě. Kreténi," prskl Taehyung naštvaně. Jimin si povzdechl a sedl na okno.
„Však nic neudě-"
„Baví se se Seungem a včera jsem slyšel i viděl Wanga a Minha, jak spolu s ním někoho šikanují," povzdechl si Taehyung a sklopil hlavu k podlaze.
Zamračil se, ale když tam viděl krvavé kapky, vedoucí k jediné zavřené kabince.
----
Přeji vám dobrou noc a sladké sny <3
Zároveň vám všem i dobré ráno, které je zajisté slunečné a plné dobré nálady ^^
ČTEŠ
Locker Boy - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]
Fanfiction<Dokončeno> Plachý králičí hybrid ve třídě s lidmi nemá moc dobré vztahy. Při každé příležitosti se ve škole schovává do otevřené skřínky populárního přátelského studenta Kim Taehyunga, který si začne všímat menších chloupků, patřící Jungkooko...