69. Kapitola

1.8K 242 130
                                    

Po přistání v Japonsku se chlapci rozhodli dojet na hotel, vybalit si a nakonec se jít někam najíst, jelikož před letem nějak moc nejedli. 

„Co jít prostě do nějakého sushi baru?" navrhl Namjoon, skládající si věci do skříně. Jin zakroutil hlavou a zamyslel se. 

„Nemám chuť zrovna na sushi... co street food?" 

„Mně je to jedno, jen chci už jíst," zasmál se Namjoon a podíval se na Jungkooka. „Co ty?"

Jungkook ani jednomu z nich nevěnoval pozornost. Pozornost věnoval telefonu, na kterém si dopisoval s Taehyungem, kterému už poslal i pár fotek z letadla, cesty i hotelu. Usmíval se u toho, krčil nosem a kousal si ret. 

Jenže uslyšel odkašlání a ucítil na svých zádech oblečení, které po něm Jin hodil.

„Hej! Dítě, poslouchej," zamrmlal a zamračil se. „Jídlo... street food nebo něco jiného?"

„Vyber ty, hyung. Nemám až takový hlad, co zůstat na hotelu? Je tu wifi," odpověděl mu tiše. Jeho hyung se na něj nechápavě podíval a potom si povzdechl. Přišel k němu, vzal mu mobil a napsat Taehyungovi krátkou zprávu o tom, že mu bere mobil, aby se jim věnoval. „Hej! Jine, dej mi ten mobil."

„Kam se podělo 'hyung', dítě?" podivil se Namjoon a Jin zakroutil hlavou.

„Chápeme to. Taehyung ti chybí, i když jste se viděli před pár hodinami... jenže tohle je rodinná dovolená a já bych byl rád, kdybys nám věnoval čas. Však je to jaká doba, co jsme společně usnuli na gauči, při sledování nějakého filmu... trávíš s Taehyungem hodně času, což nám nevadí, ale teď ho můžeš trávit s námi. Snad mě chápeš." Jinův hlas byl tišší než obvykle. Tentokrát tam šlo slyšet zklamání.

Jina i Namjoona mrzelo, jak si s nimi už Jungkook vůbec nepovídá. Minulé léto s nimi byl Jungkook pořád. Vyprávěl jim, jak hrál Overwatch, anebo piškvorky s Yoongim a pokaždé vyhrál. Povídal jim i to, když byl někde s Yoongim a fotili společně přírodu. Ukazoval jim všechny fotky, které nafotil a mohl se o tom bavit hodiny, což oba dva neskutečně těšilo. 

Samozřejmě byli zároveň neskutečně rádi, že si někoho našel, ale zároveň je děsilo, jak se od nich oddělil. 

„Já, uh-" Jungkook nemohl najít správná slova. Cítil se provinile z toho, jak jeho hyung zněl a hlavně z toho, co vůbec řekl. Byla to pravda a on si to až teď uvědomil. „Moc se omlouvám... nechtěl jsem, aby se něco takového stalo."

„V pohodě, jen jsem se bál, že ses vůbec netěšil na tenhle výlet," pousmál se smutně Jin, než si k Jungkookovi přisedl na postel. 

„To vůbec! Mám Japonsko rád a jsem ráda s vámi. Jen prostě... Taehyung," zašeptal tiše králíček a sklopil ouška. 

„Chápeme to, neciť se špatně," přisedl si k nim Namjoon a strčil do nich. Oba dva se pousmáli a strčili do něj najednou. Chvilku bylo ticho, než se ozvalo kručení v břiše. „Teď ale pořešit jídlo."

Jin se zasmál a zvedl se. „Takže street food?"

„Mám chuť na kebab," nafoukl tváře Jungkook a udělal smutná očka. Oba dva si povzdechli nad jeho roztomilostí a pokrčili rameny.

„Tak jdeme na kebab. Potom můžeme zajet do Disney Landu."

„Platí," uculil se a povyskočil z nadšení. Ihned chytil Jina a Namjoona za ruku a začal je tahat ven z hotelového pokoje.












„Aish, je mi zle," vzdychl nepříjemně Jin, když ho Jungkook donutil na několikátou atrakci. Namjoon místo jízdy zašel pro pití... a možná i proto, že nechtěl být Jungkookovou obětí na další atrakci. 

„Hyung! A co tamhle? Tam jsme byli minulý rok a bylo to supe-"

„Ano... ano... vím. Pozvracel jsem se tam," zamumlal a opřel se o mladšího, který se jen tiše uchechtl. Jin vypadal na omdlení a rozhodně se tak i cítil.

„Nese se pití," oznámil Namjoon a každému podal kelímek s limonádou. Jungkook ho zatáhl za rukáv a ukázal na atrakci, kterou zmiňoval Jinovi.

„Jdeš tam se mnou."

„No, víš já-"

„To nebyla otázka," usmál se a podal Jinovi kelímek. Vzal ho Namjoonovi, podal to opět jemu a už táhl Namjoona na další atrakci. 

Namjoon se otočil, aby poslal vyděšený pohled Jinovi, který se na něj jen škodolibě usmál a mávl s pohledem, který říkal 'jen si to užij'.

----

O můj bože, chci do pekla. Tam je alespoň teplo :''') no ještě že se tam vrhnu hned po smrti c::::

přemýšlím, jaké drama dát na konec... :) oFc happy end still platí

dokud nezměním názor... takže buďte moooc hodní na Natálku :)

Locker Boy - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]Kde žijí příběhy. Začni objevovat