Taehyung se usmál, a ještě jednou Jungkooka objal.
„Nezapomeň, že se budu snažit, tu pro tebe pokaždé být," zašeptal Taehyung a odtáhl se. Jungkook přikývl, uculil se a Taehyung ho políbil na čelo. „Pokaždé..."
„M-musím do třídy," vyhrkl Jungkook a odtáhl se. Chytil Taehyunga za ruku a sklopil ouška. „Moc děkuju, Taehyungu. Vážím si toho..."
„Takže po škole?" zeptal se Taehyung a Jungkook přikývl.
„Po škole."
Jungkook se s úsměvem rozešel do své třídy a Taehyung se zády opřel o skřínky. Jimin k němu přišel a praštil ho do ramene.
„Kámo, ty jsi v tom až po uši," zasmál se Jimin a Taehyung se chytil za rameno. Zamračil se a naklonil hlavu na stranu. „Miluješ Jungkooka a to fakt jako hodně. Tohle bys pro někoho jen tak neudělal."
„Ale kecy," zamumlal Taehyung a sklopil hlavu, „udělal bych to i pro tebe."
„Jo? Nikdy jsi to neudělal," uchechtl se Jimin a Taehyung pokrčil rameny.
„Nejspíš jsi to nepotřeboval. Většinou si se vším poradíš sám, což Jungkook nedokáže," ujasnil mu to a vzal si batoh, „takže mě omluv. Jdu do třídy."
„Takže... půjdeme?" navrhl Taehyung, když si po poslední hodině Jungkook vše nepotřebné odložil do skřínky. Jungkook přikývl a hodil si na záda batoh. Taehyung ho ihned chytil za ruku a usmál se, když mu Jungkook ruku stiskl pevněji.
„Vezmi si tedy vše na to plavání a něco, co bude opravdu hodně... důležité," zamumlal Taehyung, když došli akorát k Jungkookovi domů. Jungkook nechápavě naklonil hlavu na stranu a zatřásl oušky, nad čím se Taehyung musel usmát. „Úsměv. Hlavně úsměv."
Jungkook se usmál a přikývl.
„Určitě," zašeptal a pustil Taehyungovu ruku. Tiše se rozloučil a došel domů, kde ho čekal Jin.
„Ahoj, Jungkookie," uchechtl se a ukázal na něj, „vypadáš nějak... jinak."
„No, nevím, co tím myslíš, hyung. Tohle oblečení mám celkem často-"
„Ne, nemyslím to takhle," přerušil ho s úsměvem a Jungkook se zamračil. „Vypadáš šťastně. Opravdu, opravdu hodně šťastně."
Jungkook se zasmál a přikývl. Sundal si bundu, boty a sedl si na gauč. Jin si přisedl k němu a uchechtl se, když viděl, jak se Jungkook tváří.
„Taehyung se mě dnes před hodně... hodně lidmi zastal. Řekl o mně opravdu nádherné věci, a to všechno co říká, co dělá, mě nutí, se cítit zvláštně. A-ale je to dobrý pocit! Popravdě... je to jeden z nejhezčích pocitů, které ve mně někdo vyvolal," zašeptal Jungkook a Jin se usmál.
„Taehyung ti ukazuje jiný druh lásky, který každého dokáže pobláznit. Jungkookie," odmlčel se a pohladil Jungkooka po tváři, „Taehyung dělá moc pěkné věci, které ti přinášejí dobrý pocit a mám pocit, že ty víš, co ten pocit znamená."
Jungkook se odmlčel a sklopil hlavu. Tiše vydechl a opatrně přikývl.
„J-já... nikdy jsem nevěděl, že bych to mohl poznat," vydechl překvapeně a poté zaklonil hlavu. Zavřel oči a uchechtl se. „Nikdy se o mě takhle z mých kamarádů nestaral, takže je to pro mě nové, ale nejspíš vím, kam tím míříš."
Pokaždé, když viděl Taehyunga, musel se usmívat. Vše, co dělal nebo říkal, dokázalo Jungkookovo srdce zrychlit a tak příjemně... zahřát, že Jungkook tušil, co tohle je za pocit. Nikdy k nikomu nic takového necítil a teď to pro něj bylo matoucí. Ale věděl jedno.
Taehyung se k němu choval neuvěřitelně dobře, říkal mu krásné věci, ochraňoval ho a dával mu dost dobré důvody, proč ho mít opravdu rád.
„Z-zamiloval jsem se, že?" vydechl Jungkook a Jin sklopil hlavu.
„To musíš vědět ty sám," řekl Jin a poplácal Jungkooka po stehně. Narovnal hlavu a pousmál se. „Ale řeknu ti jedno a to, že Taehyung k tobě rozhodně cítí opravdu hodně, jelikož by tohle jinak nedělal."
Jin si povzdechl a ještě dodal: „Možná ještě nejsi zamilovaný, ale máš ho opravdu hodně rád a myslím si, že tenhle den ti to všechno vyjasní. Samozřejmě to ale nemůžu vědět já. Jenom ty."
Jungkook přikývl. Pár vteřin bylo ticho, ale potom se Jungkook zamračil a podíval na Jina.
„Tentokrát žádný ten tvůj vtípek, co se týče sexu?" zeptal se a Jin se ušklíbl.
„Pokud s ním budeš chtít ale š-"
„Že jsem se ozýval," vyjekl Jungkook a Jin pokrčil rameny.
„Musíš mu pak hlavně říct těch pár... informací."
Jungkook přikývl a šel se převléknout. Připravil si všechny věci a jen, co uslyšel zvonek, tak se jeho srdce zrychlilo a na tváři se mu usadil obrovský úsměv.
----
No, nemám moc nápadů, co psát do popisků, kekeke
Dívá se někdo na Lucifera? Jesus, to je tak úžasný seriál :'''''')
ČTEŠ
Locker Boy - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]
Fanfiction<Dokončeno> Plachý králičí hybrid ve třídě s lidmi nemá moc dobré vztahy. Při každé příležitosti se ve škole schovává do otevřené skřínky populárního přátelského studenta Kim Taehyunga, který si začne všímat menších chloupků, patřící Jungkooko...