63. Kapitola

2K 237 135
                                    

Zvuk klíčů a otevírajících dveří všechny donutilo se podívat do předsíně, kde stála vysoká, mladá a rozhodně krásná žena. 

„Aish, opravdu jste si tu neopravili pořád ten jeden věšák?" postěžovala si žena, když se rozhlížela po předsíni. 

Taehyung si skousl vnitřní část líčka a ochranářsky chytil Jungkooka za ruku. Ihned mu ji stiskl, aniž by mu věnoval jediný pohled. 

„Teto Sung, co tu děláš?" ozval se tichým hlasem, který v sobě nesl kapku nenávisti.

Taehyung svoji tetu nesnášel. Hned, co se jí rozjela práce a ona vydělávala více, tak se začala chovat přímo až... nechutně. Vyhýbala se lidem, kteří byli chudší a 'pod její úrovní', což nikdy nikdo nechápal. 

Je taky až nechutně proti homosexuálům a proti hybridům, což byl důvod, proč se Taehyung zachoval tak, jak se zachoval.

„Nevidíš mě snad rád? Nevychování..." zamrmlala nepříjemně a konečně se podívala na osoby, které stály s ní v místnosti. Byla to samozřejmě Yohae, Jungkook a Taehyung. Hyuk si ve vedlejší místnosti kreslil, anebo případně hrál s autíčky. Ihned nepříjemně polkla a zamračila se, když viděla, jak se Jungkook lehce schovává za Taehyungem a drží ho za ruku. 

„Pojďme si sednout, hm?" navrhla Yohae a rozešla se do obýváku, kam ji všichni následovali. Taehyung si s Jungkookem sedl do většího křesla, kde si starší mladšího přitiskl na své tělo a omotal mu ruku kolem pasu. 

„Chtěla jsem vidět, koho sis to našel. Tvoje matka říkala, že už nejsi sám a já se musela podívat na tu přítelkyni, no," odmlčela se a ironicky se usmála, „potom mi řekla, že je to... chlapec a říkala, že než něco začnu říkat, tak bych ho měla poznat."

Taehyung si skousl vnitřní část líčka a stiskl Jungkookovi bok. 

„Takže ses sem prostě pozvala sama... jako vždy," zašeptal. 

Jeho teta nikdy neoznamovala návštěvy. Přijela si, kdy se jí to hodilo, ale nikomu jinému to nevadilo... 

„Prosím? Tvoje matka mě pozvala," opravila ho s pokřiveným úsměvem a hned, co ji pohled padl na Jungkooka, tak se jí úsměv smyl. „Neumíš se představit?"

„Nemluv tímhle tónem," prskl Taehyung. Jungkook sklopil ouška a zhluboka se nadechl. „Není mu příjemná tvoje přítomnost a mně taky ne, takže nás z toho vynechte."

Oba dva se postavili a chtěli odejít, ale znovu promluvila...

„Taehyungu, zlato... víš, že jsi moc mladý na vztah a ten váš se stejně rozpadne do pár měsíců."

Jenže ani jeden z chlapců ji neposlouchal. Raději si sebrali věci, došli přes dům, kde nasedli na motorku a vyjeli rovnou k Jungkookovi.















„Pardon za ní, je... strašná," omluvil se Taehyung, když se zastavili před Jungkookovým domem. Mladší zakroutil hlavou a propletl si s ním prsty.

„To nic... očekával jsem takovou reakci od tvých rodičů, takže jsem s tím v pohodě."

Oba dva vešli do domu a ihned ucítili příjemnou vůni po celém domě. Oba dva se uchechtli a s úsměvem došli do kuchyně, kde už byl Namjoon s Jinem.

„Oh, Jungkookie," usmál se Jin a pozastavil se ve vaření, „už takhle brzo jsi zpět?"

„Ano, hyung... už je to v pohodě?" zeptal se ihned, oba dva se na něj usmáli a přikývli. Jungkook si oddechl, když nemusel myslet nad tím, co by se s ním stalo na dalších pár let, než by mohl bydlet sám... což by ani nechtěl, ale dost pravděpodobně by bydlel na koleji kvůli vysoké škole. 

„Jen jsem trošku přecitlivělý, jinak nic," mávl rukou nejstarší a vrátil se k vaření. Namjoon si přisedl k Jungkookovi a Taehyungovi a kývl hlavou.

„Co máte v plánu?"

„Měli jsme v plánu jít stanovat s klukama, ale Taehyungova máma chce mít jistotu, že tam bude dospělej, takže... můžeme jí dát jen vaše telefonní čísla a vy jí to potvrdíte?" zeptal se Jungkook s prosebným pohledem a Jin se zamračil.

„Počkat, stanovat a jen vy? Tak to vůbec," zakroutil hlavou a zkřížil si ruce na hrudi. Jungkook se zamračil a povzdechl si.

„Ale hyung-"

„Fajn. Namjoonie... sbal nám věci, jedeme taky," rozhodl Jin a všichni se zarazili.

„Ale-"

Jin po něm hodil jeden ze svých pohledů, který jasně říkal, že končí debata. Jungkook si povzdechl a nafoukl tváře. Taehyung se zasmál a chytil ho za ruku.

„Však to nemůže být tak strašný," zamrmlal, aby to slyšel jen Jungkook, který se na něj ironicky usmál a mělce vydechl.

„No... uvidíš sám."

Chvíli bylo ticho, než Jin nandal všem oběd a promluvil: „Bereme ty naše stany, jsou teplejší a kdyby pršelo, tak to bude v pohodě. Ale pokud mi ho budete chtít obarvit na bílo, tak vám doporučuji si vzít nějakou tu ochranu, protože jinak vás neochrání nic."

„Hyung?! Co to kurva-"

„Prostě ani jediná kapka nebude v tom stanu, jasný?" přerušil ho Jin vážným hlasem a naprosto rudý Jungkook sklopil hlavu. Měl pocit, že se jednou z Jina zblázní. Rozhodně s Taehyungem nechtěl stanovat jen proto, aby se spolu vyspali, protože to mohli i doma. 

Proto si prostě jen povzdechl a špitl: „Jasný..."

----

Už jsem myslela, že nic nenapíšu, protože jsem úplně rozbitá a mám pocit, jako bych měla kocovinu, protože ta hlava a žaludek. MMMHMMH

BTW. zná někdo "Love Alarm"? ><

Koukala jsem se na to samozřejmě s anglickými titulkami, protože jsem netušila, že tam jsou české, ale no... ten, kdo vydrží český titulky u kdram, by měl dostat cenu, protože jako... 

Jméno hlavní postavy: Kim Jojo          cz titulky - Čodžo

blila mi očka :''')


A teď doopravdy... kdybych fakt nevydala někdy kapitolu, budete se na mě zlobit? >< 

Přeji všem dobrou noc a sladké sny!<3

Někomu už i dobré ráno, uwu <3

Locker Boy - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]Kde žijí příběhy. Začni objevovat