„Tak," oddechl si Jin, když rozdělal oheň a mohl se posadit vedle Namjoona na větší kládu, kterou společně našli na kraji lesa, „hotovo."
Chvíli bylo ticho. Jemné šustění listí, cvrkání hmyzu a tiché Jungkookovo pobrukování. Všichni se na něj podívali a on se stydlivě uculil.
„I když... opravdu to je lepší než kemp," souhlasil nakonec nejstarší s úsměvem na tváři, když pocítil ten opravdový klid. „Je tu příjemně."
„Stanoval jsem tu často, když mi bylo asi deset nebo jedenáct a-" Hoseok zničehonic vykřikl, vyletěl na nohy a začal pobíhat všude kolem. „ZA MNOU NĚCO POŘÁD LÍTÁ!"
A měl pravdu... lítala za ním maličká světluška.
„Však to je jenom světlu-"
„JE MI JEDNO, CO TO KURVA JE!" zakřičel vyděšeně a schoval se do stanu. Oddechl si, když už nikde neviděl žádné světélko ani nic takového, ale když si rozsvítil mobilem, tak měl pocit, že omdlí. „PAVOUK!"
„Jak jsi mohl stanovat?" smál se Jungkook, když se Hoseok bál každého hmyzu, který se objevil kolem něj. Přišel do stanu, opatrně pavoučka vzal na ruku a vyhodil ho do trávy. Vyděšený Hoseok vykoukl ze stanu, aby se ujistil, že kolem nic nelítá, vzal si repelent a vylezl. Začal všude stříkat repelent, což všechny rozesmálo.
„Nestříkej to sem, jdeme opejkat," sdělil Jin a vytáhl igelitovou tašku, ze které vytáhl už předem připravené maso, které stačilo pouze opéct. Nadále tam byly i marshmallow.
Hoseok si nakonec sedl vedle Jimina a Namjoona. Všichni si začali brát to, na co měli chuť, opekli si to nad ohněm a u toho se náramně bavili. Ať už to byly historky ze života, anebo strašidelné příběhy, u kterých se někteří opravdu báli. Užívali si toho.
Taehyung si dlouze zívl, než objal Jungkooka kolem ramen a přitiskl si ho k sobě. Ten se na něj podíval, skousl si ret a podíval se na ostatní.
„Asi půjdeme už spát," oznámil s omluvným úsměvem a Taehyung se zamračil.
„Klidně ještě zůstaneme, nejsem tak una-" Taehyung si opět zívl a Jungkook se tiše uchechtl. Chytil ho za ruku a vtáhl ho do stanu.
Jimin se ihned ušklíbl, ale ihned na to přestal myslet, protože se ozval Jinův smích kvůli další historce.
„Jsi opravdu unavený?" zeptal se Jungkook tiše a Taehyung pokrčil rameny. Objal mladšího kolem pasu a lehl si s ním na karimatku.
„Chci s tebou být ještě chvilku vzhůru," zašeptal a políbil ho na krk. Jungkook si skousl ret a posadil se. Starší ho ihned následoval a posadil se též.
Ve vteřině mu Jungkook vylezl na klín a začal ho líbat na rty. Nohy si omotal kolem Taehyungova pasu a prsty mu přejížděl skrz vlasy. Taehyung překvapeně vydechl a ruce automaticky položil na mladšího boky, kde mu věnoval pár silných stisků.
Nebylo to až tak nevinné líbání. Jungkook se snažil Taehyunga vzrušit. Hýbal opatrně boky, hladil ho po zádech pod tričkem a jeho rty ani jednou neopouštěl. Nakonec to byl ale Taehyung, kdo prohloubil polibek a zapojil do toho i víc, a když viděl, že Jungkook neprotestuje, tak mu dlaněmi vjel i pod mikinu.
Králíček sklopil ouška, než se opatrně přesunul vedle Taehyunga. Jedna dlaň mu bezostyšně sjela ze zad na břicho, kde zabloudila až po jeho tepláky. Taehyung překvapeně vzdychl a odtáhl se, aby zjistil, co to Jungkook dělá, ale on ho nenechal.
Druhou rukou si ho přitáhl do dalšího polibku a umlčel tím jeho protesty. Nezkušeně přejížděl dlaní po Taehyungově přirození a i přes látku spodního prádla cítil jeho vzrušení.
„Jung-koo-"
„Tiše..." zamrmlal Jungkook a Taehyung se odtáhl. Z jeho úst se dostal ven opravdu tichý, hluboký vzdech, který mladšího potěšil. Ihned si pomyslel, že to tedy dělá dobře a tak s pomocí druhé ruky jeho tepláky svlékl.
„Jungkookie, co to děláš," vydechl nechápavě, když mu sundal i spodní prádlo. Odpovědi se mu nedostalo. Chlad objal jeho stehna a přirození a to ho donutilo, se zachvět.
A možná to bylo i kvůli tomu, co Jungkook udělal.
Skousl si ret, když pocítil, jak ho Jungkookovy vlasy polechtaly na špičce přirození. Chlad ve vteřině zmizel a nahradilo ho neskutečné teplo a vlhko.
„A-ah, Koo-" Taehyung si skousl ret a zaklonil hlavu, když cítil, jak Jungkook pohnul hlavou. Prsty mu odhrnul delší ofinu z čela a jemně ho pohladil po ouškách, než jeho vlasy opatrně stiskl.
Jungkook nikdy nic takového nedělal. No... Jin a Namjoon nebyli zas tak ohleduplní a byli schopní, si to rozdat i před ním, takže rozhodně viděl dost, aby věděl, co dělat.
Rty přejel po Taehyungově špičce, než pootevřel ústa a vzal si jeho větší část do úst. Dlaní pohyboval od kořene nahoru, dokud se jeho prsty nestřetly s jeho rty. Tempo nepotřeboval ani zrychlovat, jelikož mu Taehyung hluboce, ale stále tiše, aby ho nikdo neslyšel, vzdychal, že už nejspíše bude.
A v tu dobu bylo dobře i Jungkookovi. Ne fyzicky, ale rozhodně psychicky. Byl rád, že pro Taehyunga udělal něco dobře, když po celou dobu, dělal on dobře jemu.
„A-aish, králíčku," vzdychl roztřeseně a vydal ze sebe o něco hlasitější vzdech, než se mladšímu udělal do úst. Jungkook nevěděl, jak reagovat, ale chuť v jeho ústech ho donutila zkřivit obličej nad tou zvláštní... chutí.
„Vyplivni to," zašeptal Taehyung a podal Jungkookovi papírový ubrousek. Ten si ho převzal, udělal tak, jak Taehyung chtěl a zahanbeně sklopil hlavu i ouška. „Proč jsi to udělal?"
„J-já... celou dobu jsi mě chránil, dělal pro mě, c-co jsi mohl a dokonce i to, co se týkalo sexu. Chtěl jsem t-ti udělat taky dobře, když ty pro mě taky děláš jen to dobré," zašeptal stydlivě a s krátkým pohledem na staršího obličej svou hlavu zabořil do jeho hrudi. Taehyung si rychle natáhl spodní část oblečení zpátky a objal ho.
„Aish, to jsi nemusel... já jsem rád, když můžu udělat něco pro tebe a nepotřeboval jsem, abys pro mě dělal i něco ty. Stačí mi, když jsi šťastný," usmál se a políbil ho na čelo. Opatrně se s ním položil na karimatku a nechal ho, aby se k němu přitulil.
„Zaslechl jsem tvůj rozhovor s Hobim a nechci tě nijak... omezovat."
„Neomezuješ mě. Jsem šťastný, že náš vztah není jenom o sexu... teď už na to nemysli, ano?"
Jungkook přikývl a přitiskl se k Taehyungovi ještě více. Cítil, jak mu začíná být větší zima, ale zároveň ho přemáhala únava, proto raději usnul a nechal, aby je Taehyung přikryl.
„Ale děkuju, králíčku... dobrou noc."
----
no nene! Já napsala kapitolu odpoledne :'''') Hustý. JSEM DOBRÁ!
Kekeke, nejspíš napíšu ještě jednu >< Přemýšlím, jaký a kdy udělat konec ><
Teď to bude už nejspíš pouze prodlužování, takže se ptám, pokud už chcete end teď třeba v nějaké blízké kapitole, anebo to mám protáhnout?
Rozhodnutí na vás!
Jaké je zatím vaše pondělí?
Já zjistila, že budeme mít online hodiny s matematikářkou a chce to po nás každé pondělí (2 hodiny - ráno a večer), takže tam nejspíš přijdu, stáhnu Clownfish, kde si buď dám zasekaný hlas a pak se odpojím, že mi vypadla wifi, anebo pustím na mobilu/notebooku naplno earrape compilation a všechny tak připravím o sluch :)
ČTEŠ
Locker Boy - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]
Fanfiction<Dokončeno> Plachý králičí hybrid ve třídě s lidmi nemá moc dobré vztahy. Při každé příležitosti se ve škole schovává do otevřené skřínky populárního přátelského studenta Kim Taehyunga, který si začne všímat menších chloupků, patřící Jungkooko...