*9*

5.1K 570 631
                                    

•Altay•

Sabah kalktığımda farklı bir yer de olduğumdan önce garipsedim. Daha sonra yanımda ayı gibi uyuyan iki ayıyı görünce doğru yer de olduğumu anladım.

Çağla bir tanesinde rahat rahat uyurken üçümüz diğerinde uyumak zorunda kalmıştık. Alper için hava hoştu uyuyorum ayağıyla Yiğit'e sarılıyordu.

Saate baktığımda yaklaşık yediyi gösteriyordu. Dokuz da kahvaltı olduğunu söylemişlerdi.

Canım sıkıldığından dışarı çıkmıştım. Biraz dışarıda yürürken temiz havayı içime çekmiştim. Bununla ilgili o kadar hayal kurmuştum ki. Etrafa gülümseyerek baktığımda bir çift ela göz ile gözlerim buluştu.

"Tek uyku tutmayan ben değilim sanırım." dedim yanına otururken.

"Dün gece neredeyse hiç uyumadınız." dedi Dora saçlarını karıştırırkan. "Dinlenmelisin."

"Sen bir de bunu beynime söyle." dedim parmağımla kafamı gösterirken. "Kendisi beni bir türlü uyutmuyor."

"Bu saatlerde dışarı da kimse olmuyor." dedi kalkıp yürümeye başlarken. Onun kalkması ile ben de peşinden gitmiştim.

"Yalnız olmayı mı seviyorsun?"

"Her zaman değil."

"İstersen gidebilirim." dedim rahatsızlık vermek istemediğimi belli edercesine. Bir de kalmam için ısrar etmesini istiyordum. Dengesiz olmak benim suçum değil.

"Kalabilirsin."

"Çok ısrar ettin ağlama diye kalıyorum." dedim gülerken. "Değerimi bil ha!"

Bir süre sessiz bakıp sadece gülümseyerek gözlerim baktı.

"Bir şeyleri bana anlatman için çok mu erken?" dedim olayları öğrenmek için can atarken.

"Erken." dedi Dora net bir şekilde. Tamam göt oldum.

"Peki." dedim sesli harfleri uzatırken. "Neler yapmaktan hoşlanırsın?"

"Benimle flört mü ediyorsun?" dediğinde sebepsizce kızarmıştım. Gözlerimi irice açıp başımı iki yana salladım.

"Sadece seni tanımak istiyorum."

"Neden Altay?" dedi bana doğru yürürken.

"Bilirsin meraklıyımdır."

"Bir şey yapmaktan hoşlanmam."

"Bence benimle konuşmaktan hoşlanıyorsun?" dedim dudağım sol tarafa kıvrılırken.

"Bence senin götün kalkmış." dediğinde kaşlarımı çatarak omzuna hafifçe vurdum.

"O gün dışarıda bizi bulduğunuzda ne yapıyordunuz?"

"Avlanıyorduk."

"Ne avlıyorsunuz?"

"Atılanları alıyoruz." dedi gözlerini irileştirerek. "Onları yemek için."

"Dalga geçme." dedim göz devirirken.

"Yiyecekler şeyler arıyorduk. Ama mutantlardan bize bir şey kalmıyor."

"Geçen onca yıl içerisinde zehirli gax ile birlikte virüs de gider sanıyordum."

"Aslında gitmişti."

"Ne? Biri virüsü mü tetikledi?"

"Bu kadar bilgi yeter." dedi önümde hızlıca yürürken.

"Hadi ama!" diye bağırdım arkasında koşup ona yetişerek kolundan tuttum
"Bu resmen gösterip vermemek."

"Bunları seninle paylaşmalı mıyım bilmiyorum." dedi Dora "Daha sonra başım belaya girebilir."

Kaçış•bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin