*23*

2.7K 311 724
                                    

•Çağla•

Güneş ile son günlerde neredeyse hiç konuşmamıştım. O her zaman hayal ettiğim kardeşim gibiydi. Ona hiç bir zaman farklı duygular hissetmedim. Duygularını incitmekten çok korkuyorum.

Doğu'nun planı ile göletin orada toplanmıştık. Güneş bir köşede ağaca yaslanmış bizden bağımsız bir şekilde kitap okuyordu.

"Ben gölete giriyorum gelen var mı?" dedi Alper tişortünü çıkartırken.

"Giy şunu." diye tişörtü Alper'e fırlattı Yiğit.

"Güzelim onunla suya giremem."

"Giy şunu." diye diretti.

"O zaman sen de gel." dedi Alper, Yiğit'i kucağına alıp beraber gölete atlarken.

"Alper!" diye bağırmıştı Yiğit. Alper'in öpücüğü ile susmuştu. Tuhaf olan az önce bağırıp omzuna vururken şimdi öpüşüyor olmaları.

"Annecim cici cici oynayın." dedi Altay gülerek Dora'ya yaslanırken.

Dora bir ağaca yaslanmış Altay da ona yaslanmıştı. Dora kollarını Altay'ın beline sarmış başını boynuna gömmüştü. Kendilerini grubun anne babası ilan etmişlerdi.

Batı ve Umut yine bir köşede bizden bağımsız şekilde yiyişiyordu. Doğu Alperlerin arkasından gölete girmişti. Etem ise hayranlıkla onu izliyordu. Doğu'nun onu çekmesi ile o da düşmüştü.

Gizem ortalıklarda gözükmüyordu. Herkes kendi halinde takılınca Güneş'in yanına gitmiştim.

"Selam." diye mırılandım.

"Selam." diye mırılandı.

"Güneş." dedim ama cümlenin nasıl devam edeceğini kestiremedim.

"Sorun değil." dedi Güneş bana dönüp gülümserken. "Gizem'den hoşlanmanı anlıyorum."

"Kalbini kırmak istemiyorum." diye mırılandım.

"Çağla sorun değil. Böyle üzgün durma. Hem sanırım yanlış düşünmüş olmalıyım. Sanırım Gizem ile yakın olmanı kıskanıp bunu düşündüm. Gizem ile istediğin gibi takıl. Ben üzülmeyeceğim."

"Gerçekten mi?"

"Mutlu olmanı istiyorum." dedi Güneş gülerken. Ama gözlerinin içinde bir kırıklık vardı.

"Bu durum aramızı bozar mı?" dedim korku ile. "Zaten şu sıralar yeterince bozuk."

"Üzgünüm." diye mırılandı Güneş. "Sadece seni kıskandım. Tekrar eskisi gibi olabiliriz."

"Gerçekten mi?" dedim neşe ile ona sarılırken. "Seni çok seviyorum Güneş biliyor musun?"

"Hep aradığın kardeşin gibi." dedi gülümserken. "Biliyorum."

Geri çekildiğimde buraya doğru kaşlarını çatmış bir şekilde bakan Gizem'i gördüm. Ne ara geldi anlamamıştım ama gözlerinde tuhaf bir ifade vardı.

Siktir bizi yanlış anladı.

Gizem de diğerlerinin yanına gölete girildiğinde onu izlemeye başlamıştım. Gizem herkesin ilgisini çeken kızlardandı. Ve bu kıskançlıktan kudurmama sebep oluyordu.

Neyse ki buradaki herkesin yürüdüğü biri var. Sakin ol Çağla kimse Gizem'e yürümüyor.

"Gidip onunla konuşsana." dedi Güneş kolumu dürterken.

"Ne diyeceğim ki?" diye mırılandım.

"Mesela seni seviyorum? Kendinizi daha fazla üzmeyin."

Kaçış•bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin