*49*

1.9K 257 502
                                    

•Altay•

Bugün ki şansım çok daha kötüydü. Akad evdeydi ve nasıl çıkacağımı bilmiyordum.

Eğer dışarı çıkmak istediğimi söylesem her şeyi ifşa ederdim. Dün dönünce kamera kayıtlarını sildiğim için dışarıya çıktığımı görmeyecekti.

Bu sefer çok daha dikkatliydim. Alt seviye kurtulmuştu ama bu herkes bu kadar şanslı olacak anlamına gelmiyordu.

Yine de planım bir şekilde işe yaramıştı. Çokta kötü bir lider değilim sanırım. Evet kendimi lider ilan ettim yoksa Alper bu işi kapardı. Ve Alper lider olursa yirmi dört sadece onu övmemizi isterdi.

"Uyuyor musun?" diye içeri girdi Akad.

"Eğer uyuyorsam sana cevap veremem değil mi?"

"Aç mısın diye soracaktım."

Evet. Evet. Evet. Hep hep açım.

"Ben iyiyim."

Ama gurur yapıyorum çünkü neden olmasın. Tamam Akad'ın postalasam robot kardeşler bana yemek yapar.

"Bugün evdeyim ama istersen yine tabletleri alabilirsin."

Bir şey demeden başımı onaylar şekilde salladım.

"Benden nefret etme olur mu?"

"Sevdiklerime zarar vermezsen neden olmasın?"

"Artık çok geç Barın." dedi gitmeden önce. Ne için geçti ki?

Akad çıktığında kapıyı kilitleyip tabletimi çıkardım. Bir şekilde bağlanarak Nermin teyzeye mesaj attım. Betşa içinde bağlantı sağlamak çok daha kolay oluyordu.

Altay:Sizinle beraber olan kaç kişi var?

Nermin:Tam sayıdan emin değilim

Aslında kalkınma için hazırlık yapıyorduk

Ama bize bir plan gerekiyordu

Ve buradan çıkınca yaşayacak bir yer

Altay:Planda, yerde hazır

Ama ben emin değilim

Bunu yapabilir miyiz ki?

Nermin:Yiğit'e de sana da bunu sık söylerim

İstedikçe her şeyi yapabiliriz

Altay:Akad hâlâ evde

Dışarı çıkamıyorum

Size planımı anlatmam gerek

Buradan zor olacak

Bir şey yapabilir misin?

Nermin:Biraz kaos çıkaracağız

Akad'ı oradan uzaklaştırabilirim

Sen bizi bekle

Altay:Bekliyor olacağım

Tableti kapattıktan sonra haber bekleyene kadar oyun oynamaya başladım. Hatta bir oyuna o kadar takmıştım ki neredeyse bütün bölümleri oynamıştım.

Aslında sinir bozuyordu ama oynuyordum. Hatta bazı şehir kurma oyunları da oynadım.

Simse başlayıp bir karakterin adını Altay birinin adını Dora koydum sonra çocuklarına Yiğit ve Çağla adını verdim. Köpeğe de Alper. Tamam böyle bir şey yapmadım sadece Alper ile uğraşmak güzel. Bunu Alper bilmese de güzel.

Kaçış•bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin