•Altay•
"Burada kalabilirsiniz çocuklar." dedi başkan. "Herkes en rahat olduğu konuda bize yardım ederse herkes size alışmaya başlar."
"Onlara güveniyorum." dedi Dora "Neden bilmiyorum ama güveniyorum."
Bana baktığımda dudağım sola kıvrılmıştı.
"Boş yer olmadığından bir süre kulübede kalmaya devam etsinler." dedi başkan bize doğru konuşurken ardından diğerlerine döndü. "Yeni insanlar için akşam bir eğlence olacak. Uzun zamandır buna ihtiyacımız vardı."
Herkesten neşeli bir tepki gelmişti.
"Ben ne giyeceğim?" dedi Çağla fısıldayarak konuşurken.
"Ebemi." dediğimde omzuma vurmuştu.
"İsterseniz size bir şeyler getirim." dedi Dora "Şimdi size karşı ön yargıları olacak. Daha sonra size alışırlar."
"O hiç alışmayacak gibi." dedi Alper köşeden bize kötü bakışlarını gönderen Gizem'i gösterirken.
Gizem ve Dora'nın kısa bakışmasından sonra Gizem göz devirerek yanımızdan ayrılmıştı.
"Bir sorun var." dedi Yiğit. "Ben kulübenin yolunu unuttum."
"Ben sizi götürürüm." dedi Dora.
"Her şey için teşekkür ederiz Dora." dedim bunu yüzlerce kez söylesem bile. "Gerçekten teşekkür ederiz."
"Sadece bize ihanet etmeyin." dedi Dora. "Bir daha aynı şeyleri yaşamak kimse istemiyor."
"Ne oldu bilmiyorum ama bizi kabul ettiğine pişman olmayacaksınız."
"Şimdi eğlence için hazırlansak mı?" dedi gevşek Alper geri dönerken.
"Bunu atabiliyor muyuz?" dedi Çağla.
"Ben olmasam bu grubun ruhu ölürdü be!"
"Alper." dedim "Boş yapıyorsun."
"Her zaman bebeğim."
"Bebeğim?" dedi Yiğit.
"Haşin." dedi Alper kahkaha atarken. "En sevdiğim."
"Siktir git." dedi Yiğit heceleyerek. "Altay benim bebeğim."
"Hayda." dedim onların atılmasına gülerken. "Kıskançlıklarınıza beni dahil etmeyin."
Kulübenin önüne geldiğimiz de Dora bizi yolları öğreterek anlatmıştı.
"Sizi tekrar alırım."
"Bizi mi Altay'ı mı?" dedi Alper içeri girerken.
"Alper!" dediğimde bana dil çıkarak içeri girmişti.
"Üç çocukla kaldım." dedi Çağla isyan ederken.
Üçü içeri girdiğinde Dora ile kapıda kalmıştık. Tam ağzımı açacakken konuşmuştu.
"Yine teşekkür etmeyeceksin değil mi?" dediğinde gülmüştüm. Tam olarak onu yapacaktım.
"Hayatımızı kurtardın."
"Bana borçlusun." dedi bana doğru yaklaşırken.
"Peki borcu nasıl ödeyebilirim?"
Sadece omuz silkip gözlerime baktı.
"Akşam görüşürüz." dedi gitmeden saçlarımı karıştırırken. İçeri girdiğim de üçü de yatakta bağdaş kurmuş oturuyorlardı.
"Ne dedi?" dedi Çağla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış•bxb ✔️
FantasíaBütün hayatınızı sadece bir bina içerisinde geçirmeniz istense siz ne yapardınız? [12.04.2020-01.07.2020 ] [Düz yazı] [Fantastik/Distopya]