•Dora•
Yine Altay'ın bilgisayarının başına oturmuş herhangi bir bağlantı bekliyordum. İki gündür ortalıklarda yoktu. Zaten yanımda olmaması beni strese sokarken şimdi sesini bile duyamıyordum.
"Ava gitmeyecek misin?" dedi Doğu sandalyesini yanıma çekerken.
"Altay belki bir bağlantı kurar."
"En azından yemek ye," dedi Batı. "Baksana saatlerdir buradasın."
"Ben bir haftadır burada olduğuna eminim ama kanıtlayamam." dedi Doğu.
"Ben iyiyim çocuklar."
İyi değildim. Aslında acıkmıştım ama Altay eğer bir bağlantı kurarsa ve bunu kaçırırsam kendimi kötü hissederdim. Sadece sesini duymam bile bana yetiyordu.
"Doğu iyisin." dedi Batı.
"Seni hiç sevmiyorum." dedi Doğu gözlerini kısarken Batı da ona öpücük atmıştı.
Onlar ikili atışmalara devam ederken bilgisayara bakmaya devam ettim. İki gün geçmişti. Ve o Betşa'daydı. Akad yanındaydı. Asıl sorun bir anda alt seviye planını iptal etmişti. Bir sorun oluşmuştu ama biz sorunu asla bilmiyorduk.
Belki de Akad gizlice konuştuğumuzu anlayıp elindekilere el koydu. Ona zarar verdiğini düşünmek istemiyordum. Bu düşünceler ile kendi kendime delirip duruyordum sadece.
"Çocuklar kapatıyoruz," dedi Fırat abi. "Saat geç oldu."
"Biraz daha kalsam olmaz mı?"
Altay bağlantı kurarsa kaçıracaktım. Tamam biliyorum kafayı bununla bozdum. Ama bu benim suçum değil. Onu kaybedersim her şeyimi yine kaybedecektim.
"Altay bağlantı kursa bile geç saatte kurmaz," dedi Doğu. "Buradaki düzeni biliyor unuttun mu salak?"
"Şu an Altay'ın iyi olduğuna ve Dora'nın boşuna delirdiğine eminim ama kanıtlayamam." dedi Batı. Ya bakın ben kötü çocuğum sizin benden korkmanız gerek salaklar.
"Alt seviye ile olan planı bir anda bozdu. Bir sorun olduğunu çok belli."
"Belki de Akad planından vazgeçmiştir?" dedi Batı.
"Batı vazgeçer," dedi Doğu kafasına vururken. "Dora haklı bir sorun var. Ama burada görevlerimiz var Dora. Ve seninde avcılara yardım etmen gerek."
"Onu özlüyorum." diye mırıldandım. Doğu gelip omzumu sıkıp kollarını açmıştı.
"Sana sarılmayacağım." dedim gülerek.
"Hadi koca oğlan!"
"Çünkü bana sarılacak." diye kollarını açtı Batı.
"Aslında aynısınız," dediğimde ikisi de bana sert bakışlar atmıştı. "Tamam değilsiniz."
"Kime sarılacaksın?" dedi Doğu.
"Hadi drama yapmamız gerek." dedi Batı.
Bir Doğu'ya bir Batı'ya bakarken ikiside bana doğru yaklaşmıştı aralarından çekildiğinde ikisi birbirine sarıldı.
Daha önce böyle sarılmadıklarına eminim ama kanıtlayamam.
"Iy Doğu." diye geri çekildi Batı.
"Iy Batı." diye geri çekildi Doğu.
Az önce size kardeşinizle nasıl anlaşmayacağanız adına bir sahne yaşadık. Siz siz olun Batı ve Doğu olmayın.
"Yaşıyor musunuz?" dedi Umut yanımıza gelirken. "Neredeyse herkes evlerine gitti ben de sizi almaya geldim."
"Beni." dedi Batı kollarını Umut'un boynuna dolarken. "Bu iki Doğu'yu burada bırakıp gidebiliriz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış•bxb ✔️
FantasyBütün hayatınızı sadece bir bina içerisinde geçirmeniz istense siz ne yapardınız? [12.04.2020-01.07.2020 ] [Düz yazı] [Fantastik/Distopya]