*Geçmiş*

2.1K 253 401
                                    

•Akad•

Uyandığımda yine Betşa'nın içindeydim. Bu sikik yerden nefret ediyordum. Bizi zorla tutuyorlardı. Dışarı da bir hayat vardı ve ben buna emindim.

Ama eğer yoksa benimle beraber diğerlerini de tehlikeye atamazdım.

Aileme ne olduğunu bilmiyorum ama deney faresi olduğumda beri tek ailem oydu. Yarı mutant olduğumuz için kollarımız çok inceydi. Parmaklarımız bile yoktu bize takma bir robot kol eklemişlerdi yemek yiyebilmemiz için.

Eğer yemek yemeden yaşayabilseydik bizi umursamazlardı. Tedavi için bize ihtiyaçları vardı. Üstümüzde bir sürü şey deniyorlardı.

"Yine neden somurtuyorsun?" dedi Aslı kollarını boynuma dolarken.

"Burada daha ne kadar kalacağız?"

"Beraber iken bunu umursamadığını sanıyordum."

Dedikleri ile gülümseyerek ona dönmüştüm. Kollarımı beline sararak dudaklarımızı buluşturdum.

O kesinlikle buradaki her şeye dayanma sebebimdi. Yanında iken her şeyi unutuyordum. Sadece o ve ben vardık.

"Doktorun dediğine göre gelişme varmış sanırım kanlarımız bir tedavi olabilirmiş."

"Ve o zaman tekrar tamamen insan olabiliriz."

"Seni her türlü seviyorum biliyorsun değil mi?"

"Biliyorum." diye mırıldandım tekrar dudaklarımızı buluştururken.

"Bir yandan Emin ve Hasan bir yandan siz bu grupta tek sap olmak çok zor!" diye içeri söylenerek girdi Barın.

"Tek kız olmakta çok zor!" dedi Aslı gülerek. "Hepiniz çok dağınıksınız."

"Ben değilim ama değil mi annecim?"

Barın bir anda kendini oğlumuz ilan etmiş ve kendini buna kaptırmıştı. Aramızda en neşeli oydu. Yarı mutant olmamıza rağmen hep neşeliydi.

"Dedikodumuzu mu yapıyorsunuz?" dedi Emin içeri girerken.

"Beni dışladınız itler!"

"Öpüşürken bizi basan sendin," dedi Hasan. "Sana bizi rahat bırak dedim."

Barın dudak büzerek koltuğa oturduğun da Aslı gülerek yanına oturmuştu.

"Oğlumla uğraşmayın beyler."

"Hasan ben de çocuk istiyorum!"

"İstersen yapalım Emin."

"Sen çok pis bir çocuk oldun."

"Aşk beni pisleştirdi."

Emin, Hasan'ın göğsüne vurduğunda Hasan elini tutup kendine çekmişti.

"Günün yirmi beş saati flört etmek zorunda mısınız?" dedim tek kaşımı kaldırırken.

İkiside birbirine bakıp aynı anda önlerine döndüler.

"Evet!"

"Sanki siz farklısınız." dedi Barın dudak büzerken.

"Bugün film günümüz," dedi Aslı heyecanla. "Doktor buna sadece hafta bir kez izin verir. Ne izliyoruz?"

"Lütfen Akad seçmesin," dedi Emin. "Geçen film yüzünden uyuyamıyorum!"

"Korkunç değildi korkan sendin!"

Kaçış•bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin