*51*

1.8K 271 345
                                    

•Altay•

Artık bu yerden çıkmak için günlerimi sayıyordum. Neredeyse bir ay daha geçmişti. Genelde atılan sayısı bir günde en fazla beş olduğu için herkes yavaş yavaş atılana kadar bekliyorduk. Herkes bir anda atılsa Akad'ın dikkatini çekerdik.

Her şey hazırdı, silahlar ateşlenmek için hazırdı. Ama Akad şu an eve  bağlanmış durumdaydı! Hiç işi yoktu sadece oturuyordu.

Odamdan bile çıkmıyordum ve artık bu durumdan cidden sıkıldım. Bir an önce her şeyin olmasını ve artık Dora'nın yanında olmak istiyorum.

Yorulmuştum ama bir şekilde sadece bir kaç hafta içinde özgür olacağız aklıma geliyordu. Tehdit altında olmayacağımız.

Akad fark etmeden Betşa'da işimize yarayacak çoğu şey boşaltılmıştı bile. Şu sıralar olduğundan daha tuhaftı. Çok daha dikkatsizdi.

Son günlerde yanıma bile uğramamıştı. Aslında bir yandan iyiydi diğerleriyle sık iletişim kuruyordum.

Ama ilgisine alışmıştım ve şimdi bir anda bana soğuk olması garip hissettirmişti. Ona alışmam kendimi kötü hissediyordu.

Betşa yok olduğunda iyi biri olup bizimle kalır mıydı? Yoksa yine de mutantlar demeye devam eder miydi?

İlk güne kıyasla bizimle birlik olan bir sürü insan vardı. Artık daha da güçlüydük. Daha çok insan vardı ve birlik halindeydik.

Ve tabii bir de Alper'in eğittiği çocuklar vardı. Şimdiden geleceğin çocuklarından korkmaya başladım. Alper bu bokta çıkabilir.

Eve geri dönünce Yiğit ve Çağla'yı da hiç salmayacaktım. Gizem ve Alper için zor zamanlar olacak. Sonra onlara sarar Yiğit ve Çağla içi zor zamanlar yaratırdım. Bilirsiniz artık hepsi kardeşim gibiydi.

Tableti elime aldığımda Nermin abladan gelen mesajları gördüm. Genelde atılan kişilerin listesini gönderirdi.

Nermin:Altay hızlı olmalıyız

Altay:Ne için?

Ne oldu?

Nermin:Bize inanmayan çoğunluk var

Ve bizi enselemek isteyen kişileri

Akad'ı dışarı çıkarma

Yanına gelip bizi söylemek isteyenler var

Mutanları en hızlı şekilde yok etmeliyiz

Onlar en büyük tehlikemiz

Şimdilik insanlar tutuyoruz

Ama haber çocuk yayılabilir

Bugün her şeyi yapacağız

Altay:Sonunda harekete geçeceğimiz gün geldi mi?

Nermin:Ben diğerleri ile konuşacağım

Hazır olunca o silahları ateşleyecek

İçeriden ateşlemek için Akad'ın parmak izine ihtiyacımız var

Sadece oranın girişinde böyle bir giriş var

Altay:Ben ne yapacağım?

Nermin:Onun dışarı çıkmasını engelle

İşimiz bitene kadar onu oyala

Mutanlara ateş başladığında Betşa'ya bir ses gelmeyecek

Kaçış•bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin