*22*

2.9K 336 850
                                    

•Altay•

Sabah başkan halk ile kısa bir konuşma yapmıştı. Bizden sonra bir sorun olmayacağını düşünmüştü bir çok kişi. Ama başkan babama asla güvenmiyordu. Bir süre daha gözetiminde olacağını söylemişti.

Hadi ama insanlar değişir değil mi? Babam sanki onu öldürdü...

"Mutlu olman gerekmez mi?" dedi Dora kollarını boynuma dolarken. "Baban burada kalabilir."

"Ona suç işlemiş gibi davranıyor."

"Babam kolay kolay insanlara ikinci bir şans vermez."

"Babalarımız hiç iyi anlaşamıyor."

"Gerekirse seni kaçırım." dediğinde gülmüştüm.

"Nereye Betşa'ya mı?"

"Gerekirse üçüncü bir yer daha bulurum."

"Sence var mıdır?"

"Buralara yakın mıdır bilmem ama dünyanın her köşesinde insanlar vardır. Betşa ve burası dışında da bir sürü insanın beraber yaşadığı yerler vardır."

"Tüh." diye mırılandım. "Ne güzel son insanlar diye kayda geçecektik."

"Son insanlar kayda geçerse bunu kim öğrenecek?"

"Konumuz bu değil." dediğimde gülüp yanağıma bir öpücük bırakmıştı. Sevimli tavırlarımda her seferinde beni öpüp duruyordu.

"Çifte kumrular ayrılın bakayım." dedi Alper yanımıza doğru gelirken.

"Ya sen sevgilinin yanına gitsene!"

"Babanla konuştun mu?" dedi Yiğit yanımıza gelirken. Bunlar nereden çıkıyor? Yiğit geldiği gibi Alper onu kendine çekmişti.

"Daha konuşmadım."

"Hadi ama meraktan çatlıyoruz!" dedi Doğu. Cidden bunlar nereden çıkıyor?

"Doğu ile dedikodu için ortam bile hazırladık!" dedi Alper.

"Ne ortamı?" dedi Yiğit tek kaşını kaldırırken.

"Park ve çekirdek!" dedi Doğu.

"Bugün av yok." dedi Umut yanında Umut'un elini tutan Batı ile gelirken. "Bizde toplanıyoruz."

"Etem evde yalnız mı?" dedi Doğu. "Size onu yalnız bırakmayın dedim!"

"Demedin!" dedi Batı.

"İçimden mi dedim?" dedi Doğu şaşkınlıkla. "Uyuyor muydu?"

"Git öperek uyandır." dedi Batı. Doğu ona göz devirip omzuna vurmuştu.

"Parti varsa ben de varım ama şimdi gitmem gerek." dedi Doğu koşar adımlar ile uzaklaşırken.

"Çağla nerede?"

"Gizem ile ortadan kayboldular." diye mırılandı Güneş.

"Yiyişiyorlardır." dedi Alper. "Aman konuşuyorlardır!"

"Onlar beraber değiller." dedi Güneş.

"Konumuz bu değil."

"Sen de baban ile konuş." dedi Yiğit bana doğru. "Ve bizimkileri de sorar mısın? Annem nasılmış? Onu merak ediyorum."

Başımı onaylar şekilde salladım.

"Biz artık gidelim." dedi Dora elimi tutarken. "Bu arada akşam neyi kutluyoruz?"

"Sadece canım içmek istedi." dedi Umut. "Benim mükemmeliğimi her gün kutlayabiliriz?"

"Hah." dedi Alper. "Senin mi benim mi?"

Kaçış•bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin