*12*

4.6K 492 607
                                    

•Çağla•

Doğulara gittiğimizden beri Gizem benimle ilgilenip duruyordu. Nedenini anlamadığım bir şekilde bana olan ilgisi artmıştı. Ve bu durum hoşuma gitmiyor değildi.

"Hadi ama." dedi Gizem. "Başta size güvenemiyordum o yüzden öyleydim. Bence barışabiliriz."

"Bizi öldürmek istedin!"

"İstemedim!" dedi içkisinden bir yudum alırken. "En azından seni öldürmek istemedim."

"Bir gün senin yüzünden atılacağız." dedi Dora,Doğu'ya.

"Bunları gizli gizli almasam ne eğlencesi kalacak." dedi elindeki şişeleri uzatırken.

"Ruh ikizimi buldum ben!" dedi Alper kadeh kaldırırken. Yiğit ikisine kıskanç bakışlar atıyordu. Sadece kıskanç bakan o değildi. Güneş,Gizem ve bana tuhaf bakışlar atıyordu.

Batı ve Umut yine bir köşede yiyişiyordu. Altay da sarhoş olmuş bir şekilde Dora'ya sırnaşıyordu.

"Ateşkes." dedi Gizem kadehi kaldırırken. "Herkes ikinci bir şansı hak eder değil mi?"

Bana olan bakışları çok içten gelmişti. Bilmiyorum belki de ben öyle görmek istemiştim.

"Ateşkes." diye karşılık verdiğim bardağı tutuşturken. Onun o lacivert gözlerine baktığınızda oradan çıkamıyordunuz.

"Ben bir mutantım." dedi Altay canavar taklidi yaparken. "Sizi yiyeceğim. Ama önce Dora'yı."

Dora'nın üstüne atladığında Dora gülmekten onu itememişti bile.

"Lan benim diğerim nerede?" dedi Doğu.

"Aynanın içine girmiştir." dedi Altay. "Bence biriniz aynadaki yansıma."

"O zaman Batı kesinlikle bir yansıma." dedi Doğu. "Ben tamamen gerçeğim."

"Öyle." dedi Alper tişörtünü kaldırıp karın kaslarına vururken. "Şunlara bir bakın."

"Ben gidiyorum." dedi Yiğit somurturken.

"Nereye güzelim?" dedi Alper,kolunu Yiğit'in omzuna atarken.

"Yiğit Alper'i seviyor." diye bağırmaya başladı Altay ilk okul çocukları gibi.

"Yiğit Alper'i seviyor." diye eşlik etti ona Doğu.

"Yiğit beni seviyor!" diye bağırdı Alper.

Yiğit cevap vermeyip bardağı başına dikti.

"Dışarı çıkmak ister misin?" dedi Gizem. Hafif sarhoş gibiydi.

"Beni kaçırıp öldürecek misin?" dedim gülerken.

"İçimi mi okudun?"

"Hey Güneş neden bu kadar sessizsin?" dedi Doğu.

"Kimse cinayet planını seslice düşünmez." dedi Güneş tam olarak Gizem'e bakarken.

"Gelmek ister misin?" dedim Güneş'e.

"Ben eve gidiyorum." dedi Güneş. "Dora geliyor musun?"

Kucağında uyuyan Altay'ı gösterdiğinde Güneş çıkmıştı. Ne olduğunu anlamamıştım. Malum haftaya mı girmişti?

"Sanırım seni kıskandı." dedi Gizem kızıl saçlarını savururken.

"Neden ki?"

"Bilmem." dedi Gizem omuz silkerken. "Ona hak veriyorum."

"Yoksa bana mı aşıksınız?" dedim kaşlarımı kaldırırken.

"Bilmem öyle miyiz?" dedi Gizem haraketimi tekrar ederken.

Kaçış•bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin