•Altay•
"Siz iki ergenin bizi kandıracağını mı sandınız?"
Alper gözlerinden alev çıkararak onlara bakıyordu.
"Altay Bulut mu?"
"Beni tanıyorsun!"
"Okulun en iyisisin. Bunu beklemezdim."
"Bu en çok duyacağım cümle olacak."
"Neden bu kadar rahatsın?"
"Kaybedecek bir şeyim yok."
"Öyle mi?" dedi tableti yiğit ve Çağla ile olan mesajlaşmaları gösterirken. "Ya Yiğit? Çağla mı?"
"Onların bir ilgisi yok!" dedim derin nefes alıp konuşmaya devam ederken.
"Bize seninle konuşmadıklarını söylediler. Ama yarım saat önce sana mesaj atmışlar. Size yardım mı ettiler?"
"Hayır." dedim hiç tereddüt etmeden. "Hepsini biz planladık."
"Bana yalan söylememeyi öğrenmen gerek."
Yanındaki adamlara işareti verdiğinde Alper'in karnına sertçe yumruk attılar . Alper ağrı ile acı bir şekilde bağırıp iki büklüm olmuştu.
"Dur!"
"Seni umursuyorum Altay. Onu ise uzun zaman önce atmalıydım."
"Onu atarsan beni atman için her şeyi yaparım."
Alper'in gözleri özür diler gibiydi. Ona sorun olmadığını belli eder bir bakış attım . Sorun büyüktü ama konumuz bu değil.
"Bizi at o zaman ne duruyorsun?"
"İkinizde benimle gelin. Size ne olacağına halk karar verecek?"
"Sanki dediklerini çok umursuyorsun." dedim fısıldar bir şekilde.
***
Bizi odasına götürmüştü. Kaçmamız için başımıza bir kaç adamını koyup dışarı çıkmıştı.
"Hadi ama! En azından çocuğun ağzını çözünde iki dedikodu yapalım."
Alper mırıldanır şekilde bir şeyler söyleme çalışmıştı. Ama ağzında bant işi kolaylaştırmıyordu.
"Ağzından alev falan çıkartmıyor!"
Adamlar bir süre bakıştıktan sonra bir şeyler olmayacağını anlayıp sadece ağzındaki bandı çıkarmışlardı.
"Şu kollarımı da çözseniz keşke." dediğinde adamların kötü bakışları ile kaşlarını kaldırdı. "Tamam bir şey demedim."
"Bir işi beceremeyen iki aptalız."
"İyi yanına bak!"
"İyi yanı yok."
"Yiğit'i öptüm."
"Cidden! Onu öptün!"
"Emin ol nasıl oldu ben de bilmiyorum."
Adamlar bize tuhaf tuhaf bakarken biz gülmeye devam ediyorduk. Bu cesaret nereden gelmişti biz de bilmiyoruz.
"En azından sen kurtulabilirsin." dedi Alper "Burada bir işe yarıyorsun. Ben kesin atılacağım."
"Seni atarlarsa peşinden gelirim."
"Kahramanım mı olmak istiyorsun?"
"Tipim değilsin Alper."
"Ay götüm." dedi kahkaha atar bir şekilde. "Benim Yiğit'im varken götü boklu seni ne yapayım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış•bxb ✔️
FantasyBütün hayatınızı sadece bir bina içerisinde geçirmeniz istense siz ne yapardınız? [12.04.2020-01.07.2020 ] [Düz yazı] [Fantastik/Distopya]