*26*

2.6K 292 737
                                    

•Altay•

"Kanka benden duymuş olma ama." dedi Alper fısıldayarak. "Bu Serkan seninkine fena yavşıyor."

"Alper karıştırma ortalığı!" dedi Çağla, Alper'in kafasına vururken. Hafifçe değildi bildiğin sıçtı çocuğun kafasına.

"Ya olan iki üç hücresi de gidecek vurma sevgilime." dedi Yiğit, Alper'in kafasına sarılırken. Evet kafasına sarıldı. Tuhaf.

"Füze at." diye mırıldandı Alper. "Neyse sevgilimden öncesini umursamıyorum."

"Doğruya doğru." diye omuz silkti Yiğit.

"Kimin doğrusuymuş bu?" dedi Alper, Yiğit'i kendisine doğru çekerken.

"Sonra sevişirsiniz olayı anlat bana!"

"Ben çıkıyorum." diye seslendi bize Çağla.

"Sen sevgili yaptıktan sonra ne zaman evde durdun ki?" dedi Yiğit.

"Uğraşma kızımla." dedim kafasına hafifçe vururken. "Git annem gez eğlen."

"Bu iyice delirdi." diye mırılandı gitmeden önce.

Hiç saygı kalmadı bu çocuklar da.

"Şimdi konuya dönelim." dedim ciddi tavrımı takınırken. "NE DEMEK SERKAN DORA'YA YAVŞIYOR?"

"Benden duymuş olma ama-"

"LAN UZATMA!"

"Kıskanç Altay hiç çekilmiyor." diye mırılandı Yiğit yatakta uzanırken.

"Seni de gördük bücür."

"Ben kıskanç değilim ki." dedi omuz silkerken. Alper ile ikimiz de aynı anda ona dönüp 'gerçekten mi' bakışımız attık. "Tamam kıskancım. Ama senin kadar değil."

"Efendim?"

"TAMAM EN KISKANÇ BENİM!"

"Altay gitsene öpüşeceğiz."

"Olayı anlatmadan şurada şura-"

Alper'in tekmesi ile yataktan düşmüştüm. Popom acıdı it!

"Başınızda dikilirim ben de!" dedim ayağa kalkıp dik dik onlara bakarken.

"Serkan bize laf söyleyip durdu. Bence yavşıyor seninkine benden duymuş olma a-"

"AĞZINA SIÇACAĞIM ONUN!"

"BENDEN DUYMADIN AMA!" diye bağırdı ben çıkmadan önce.

Hızlıca Doraların evine gitmiştim. Zaten kasaba küçüktü çabucak gitmiştim. Hem de babamı son günlerde pek görmemiştim.

Kapıyı çaldığımda kapıyı benim yaşlarımda bir kız açmıştı.

"Kime bakmıştın?"

"Dora ile konuşacaktım." dedim kaşlarını çatarken. "Sen kimsin?"

"Dora abi uyuyor." dedi gülümseyerek. "Güneş için gelmiştim ben de."

Sorun yok Altay kız güvenli.

"Başkan içeri de mi?"

"Salonda." dedi geriye çekilip içeri gitmemi sağlarken.

"Ben Altay." dedim elimi uzatıp gülümserken.

"Ben de Duru." dedi gülümseyerek elimi tutarken.

İçeriye geçtiğimde babam salonda başkana kötü bakışlar atarak oturuyordu. Beni görmesi ile gülümseyerek ayağa kalkmıştı.

Kaçış•bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin