*27*

2.2K 297 477
                                    

•Altay•

"Babanın bunu yapacağın biliyor muydun? Bu yüzden mi onunla konuştuktan sonra beni buraya getirdin? Beni oylamak için miydi bunlar?"

"Sikeyim!" dedim kollarımı başıma götürürken. "Uzaktan o kadar kötü mü?"

"Berbat." diye mırıldandı pantolonunu giyerken.

"Dora yemin ederim öyle bir niyetim yoktu. Hiç bir şeyden haberim yoktu benim! Dora sana ya da diğerlerine zarar verecek bir şey yapmam ben!"

"Sonra konuşuruz Altay." dedi evden çıkarken.

Hızlıca giyinip onun arkasından koşup bileğinden tuttum.

"Dora beni dinle! Lütfen."

"Sonra konuşuruz Altay!" dedi sertçe bileğini çekerken.

"Tekrar aynı hataya düşmedin!" diye bağırdım arkasından. "Ben bir şey yapmadım."

Daha kıçım ağrım geçmeden kaos ile uğraşıyordum!

Yangının olduğu yere gittiğimde Gizem, Güneş, Batı ve Umut duvara yaslanmış kesik nefesler alıyorlardı.

Dora ile hızlıca oraya koşmuştuk Dora ilk olarak Güneş'e sarıldığında gözlerim Çağla'yı aradı.

"Çağla nerede?" dedim endişe ile. "Gizem, Çağla nerede?!"

"B-bilmiyorum." dedi Gizem tedirgince.

"Seninle değil miydi?!" diye bağırdı Güneş.

"O bana bir şey göstereceğini söyleyip yanımdan ayrılmıştı. Siktir! İçeri gireceğim!"

Gizem ileri atılırken Umut onu kollarından tutup geri çekilmişti.

"Gizem saçma davranışlarda bulunma! Yangın çok yoğun bir de seninle uğraşamazlar!"

"Her şey gitti." diye mırıldandı Güneş yere çökerken. "Her şey."

"Siktir." diye mırıldandım. "Çağla'yı bulmam gerek!"

İçeri doğru atılacakken Dora'nın beni çekmesi ile kımıldayamamıştım.

"Ölmen Çağla'ya yardımcı olmaz."

"Ya ona b-bir şey olursa."

Titreyen sesim ile kendime küfürler etmiştim. Bu kadar kırılgan olduğumu belli etmemem gerekirdi.

"Olmayacak." dedi Gizem dolan gözleri ile. "Umut bırak beni!"

"Ölmeni engelliyoruz aptal!" dedi Batı.

"Ona bir şey olursa ben zaten ölürüm." dedi Gizem ağlayarak yere çökerken.

"Neden kimse bir şey yapmıyor!" diye haykırdım.

"İçeride bir sürü insan var." dedi Batı. "Kasabaya yayılmasından korkuyorlar şu an öncelikleri bu."

"Sikeyim ya!"

Bahçeye açılan kapının girişinden üç üniformalı ve yanlarında Çağla ile çıktıklarında koşarak Çağla'ya sarıldım. Ondan gelen acı ses ile endişe ile ona döndüm.

"Çok korktum." diye mırıldandım koluna dikkat ederek ona sarılırken.

"Çağla!" diye haykırdı Gizem, Umut'un kollarından çıkıp buraya doğru koşarken.

"Siktir!" dedi Alper buraya doğru gelirken. "Hassiktir!"

"Aynı tepkileri verip durma." dedi Doğu omzuna vururken.

Kaçış•bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin