•Barın• (Altay)
Gözlerimi güneşin ilk ışıkları ile bu sefer gerçekten açtım. Bütün hikayem bu sözle başlamıştı ve bu söz artık gerçekleşmişti.
Her şeyin üstünden neredeyse bir yıl geçmişti. Dünya tamamen değişti diyemem ama en azından kendi bölgemizde her şey tamamen değişmişti.
Başta Betşa'dan gelenler bir süre alışamamıştı ama şimdi herkes birlikte yaşamaya devam ediyordu. Artık saklanmamız gerekmediği için daha çok yere açılmıştık. Daha çok ev ve daha çok tarım yerimiz vardı.
Babamın kötü biri olarak anılmaması için her şeyi açıklamıştım. İnsanlar buna inanmamıştı ama zamanla anlattıklarım ve izledikleri ile bir şekilde sempati duymaya başladılar. Kötü olanın babam olmadığını herkes biliyordu asıl Gargamel dışarıda bir yerdeydi.
Kasabada Akad için bir anı köşeside hazırdı. Bunu tamamen kendim yapmıştım. Bir mezarı yoktu ama oraya gidince onunla konuşuyor gibiydim.
Her şey güzeldi korku dolu dönemleri atlatmıştık. Hepimiz beraberdik. Ne olursa olsun hayatımı seviyordum.
"ALPER!" diye bağırdım yanına koşarken. "O PASTA DORA İÇİN!"
Hayatı sevip sevmediğimi tekrar düşünmem gerekecek.
"Ya benim çikolatalı pastaya ayrı bir ilgim var görünce dayanamıyorum!"
"Çikolatalı pasta bu Yiğit değil git Yiğit'i ye!"
"Boynum izlerle doldu zaten sarma Alper'i bana!" diye bağırdı Yiğit ağaca süsleri asarken.
Bütün umutlu konuşmalarımı bok ediyorsunuz! Yani Doğu. Doğu ediyorsunuz.
"Batı ve Umut öpüşmeyi bırakıp bana yardım edin!" diye bağırdım. Ama takan var mı? Dora'yı üstünüze salayımda görün siz.
"Kırmızı balonlar mı?" dedi Etem. "Mavi balonlar mı?"
"Aslında balona gerek yok."
"Doğum günü balonsuz olmaz!"
Yaptığımız doğum günü Aslı'ya ait değildi Dora'ya aitti. Ve yirmi yaşında biri için balon çokta önemli olmamalı. Ama sanırım Etem otuz yaşında bile olsa o balonları doğum gününde her yere asacak.
"Ya neden Batı ve Umut öpüşebiliyor biz öpüşmüyoruz?" diyerek dudak büzerek yanımıza geldi Doğu.
"Çünkü doğum günü en önemli günlerden biri ve bu mükemmel olmalı!"
Etem kasabadaki herkesin doğum günü için bir şeyler yapar dururdu. Minik bir bebek olarak bütün her şeyi organize ederken çok olgun duruyordu. Tamam bu doğru değil o hâlâ bir bebek.
"İşler çabuk biterse öpersin Etem'i." dedi Doğu'nun omzunu sıkarken.
"Alper her şeyi yerken nasıl çabuk bitecek?"
"Alper!" diye bağırarak tekrar yanına gittim.
"Ya çikolatalı pasta bu boru değil!"
"Grubun tek beyni olarak yedek bir pasta daha yapmıştım," dedi Çağla. "Hatta sanırım bir tane daha yapmam gerek."
"Olmaz!" diye bağırdım stresle. "Güneş yarım saat içinde Dora'yı getirecek ama hiçbir şey hazır değil!"
"Sen rahat ol Barın," dedi Gizem. "Ben şimdi hepsini adam ederim hepsi on dakikada işi bitirir."
Gizem'in korkunç olduğunu biliyor muydunuz? Bu işimize çok yarıyor.
Btl:Ve seksi
Mom o senin yengen yengen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış•bxb ✔️
FantasíaBütün hayatınızı sadece bir bina içerisinde geçirmeniz istense siz ne yapardınız? [12.04.2020-01.07.2020 ] [Düz yazı] [Fantastik/Distopya]