*13*

4.3K 494 465
                                    

•Altay•

Gözlerimi açtığımda yanımda iki ayı yerine bir meteor yatıyordu. Hayır sadece Dora'ymış.

Buraya nasıl geldiğimi hatırlamıyordum bile. Dün gece ilk defa alkol almıştım. Baş ağrısı ile başladığım güne küfür edip duruyordum. Ama yanımda uyuyan Dora ile o küfürlerin hepsini yiyordum.

"Günaydın." dedi Dora elini yumruk yapıp gözlerini ovarken.

"Günaydın?"

"Evet günaydın Altay. Hani uyanınca bunu dersin."

"Buraya nasıl geldim?"

Dün gece ile ilgili tek hatırladığım ikizler ve Umut'un evinde olmamızdı.

"Alper de sen de çok sarhoştun. Çağla Gizem ile çıktığından Yiğit Alper'i tek götürebilirdi."

"Beni eve bırakabilirdin?"

"Rahatızsan bir daha yapmam Altay." dedi yataktan doğrulurken. "Arkadaşız sorun olmaz sandım."

Sıç Altay. Her şeyin içine sıç.

"Öyle demek istemedim." dedim mırıldanır bir şekilde.

"Dalga geçiyorum sorun yok." dedi gülerken. "Bana bayıldığını biliyorum."

Yüzüne bakıp kaşlarımı kaldırdığımda alnımın ortasına vurup geri çekildi.

"Daha kahvaltıya bir kaç saat var." dedi dolabında bir şeyler seçerken. "Rahat et diye uyurken pantolonunu çıkarmıştım. Koltuğun üstündeler."

Siktir ne?

Altımda sadece kısa bir şort ile durduğumda utanıp yüzümü battaniye ile kapatmıştım.

Utanmış olan halime bakıp sırıtmıştı. Dolabından bir tişört çıkartıp bana uzattı.

"İstersen sen duş al. İçeri de seni bekliyorum. "

Hâlâ yüzüm kızarmış bir şekilde ona bakıyordum. Gittiğinde derin bir nefes alıp yatakta uzandım.

Bana bu kadar ilgili olması sadece arkadaşlık için olamazdı. Olamazdı değil mi?

***

Üstüme tişörtünü giydiğim de bana bol gelmişti. Hava sıcak olduğundan pantolonumu giymemiştim.  Onun yerine dolabından bulduğum bir şortu giymiştim.

Dora geri geldiğinde önce beni bir süzmüştü.

"Film izlemek ister misin?" dedi Dora yanıma otururken.

"Eski filmler sizde de var mı?"

"Buranın eski sahibi eski şeylere çok ilgiliymiş. Burası kurulmadan önce sağlam kalan yerlerden bir çok şey bulmuşlar."

Bir diz üstü bilgisayar çıkardı.

"Eski sahibi ile ilgili bir çok şey var. O zamanlarda da insanlar mutlu değilmiş."

"Peki sen?"

"Ben ne?"

"Sen de mutsuz musun?"

Kaşlarını kaldırıp ellerini saçlarına atıp karıştırdı.

"Şu an için mi?" dedi bana daha çok yaklaşırken. "Genel olarak mı?"

"Seni ne zaman mutlu görürüm Dora?"

"Senin yanında mutluyum Altay." dedi Dora gözlerime bakmadan konuşmuştu. "Şu an mutluyum."

Ona baktığımda başını kaldırıp gözlerimin göz göze gelmesini sağlamıştı. Aniden gelen yoğun istek üzerine ona doğru ilerlemiştim. Dudaklarına odaklandığımda o da bana doğru yaklaşmıştı. Dudaklarıma yapıştığında anında karşılık verdim. Elimi beline sardığında onu öpmeye devam ediyordum. Aniden Güneş'in içeri daması ile ikimizde geri çekilmiştik.

Kaçış•bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin