*47*

1.9K 251 273
                                    

•Dora•

Vakit kaybetmeden dışarıda saklanan insanları bulmak için dışarı çıkmıştık. Murat, Alper dışında kimse ile konuşmadığı için avcı çetesi olarak gitmiştik.

"Robot olduğunu nasıl anladınız?" dedi Gizem.

"Bunu zaten düşünüyorduk çünkü kimse Akad'ın her bokunu bildiği halde onunla olmazdı."

"Peki nasıl onları etkisiz hale getirdiniz?" dedim ona dönerken.

"Her robotun bir kapatma düğmesi olur."

"Acaba neresindeydi?" dedi Alper. "İçim bir şey oldu."

"Alper sen düzgün düşünemiyor musun?" dedi Umut.

"Şüphen mi var?"

"Soru sırası ben de," dedi Murat. "Ne zamandır dışarıdasınız?"

"Ben dışarıda doğdum burada büyüdüm," dedim. "Ve uzun yıllardır burada bir yaşam vardı."

Akad oradaki herkesi kandırmıştı. Ve Altay o herifle aynı yerdeydi ama elimden bir şey gelmiyordu. Canımı yakan buydu, onu koruyamıyordum. Sözlerimi tutamıyordum.

"Tahmin etmiştik," dedi Murat. "Hatırlar mısın Alper?"

"Hatta dışarıda kurt adamların bile olduğunu düşünürdük," dedi Alper. "Gerçi ona benzer bir şey var."

"Bir kere kurt adam ve mutantlar aynı değil," dedi Umut. "Mutantlar daha iğrenç ama Isaac, Liam, Theo ya da Scott öyle değildi. Ah Derek..."

"Bu ne diyor?" dedi Gizem. "Umut bizim konumuz ne?"

"Derek..." diye mırıldandı Umut.

En yakın arkaşlığımızı bir baştan düşünmem gerek. Stiles varken cidden Derek mi?

"Buradalar," dedi Murat bir mağarayı gösterirken. "Ben bir onlara bakayım sizi görünce korkabilirler."

"Ben de geleyim," dedi Alper. "Herkes bana bayılır!"

"Ben bayılmam." dedi Gizem.

"Sen herkes misin yengecim?"

"Herkes olmayacak kadar mükemmelim."

"Gizem'i de kendine benzetti," diye mırıldandı Umut. "Yakında Alper olacağım diye korkuyorum."

"Mutantlardan daha tehlikeli." diye mırıldandım.

Alper ve Murat gittiğinde bir ağaca yaslanmıştım. Bir yanda da etrafta herhangi bir mutant var mı diye yokluyordum.

Kasabadakiler bir sürü insan geleceğini biliyordu. Artık bir isyan başlatmıştık ve herkes bizimleydi. Ama herkes bizim gibi onları ölü sanıyordu. Bu hepimiz için büyük şoklar yaratmıştı. Ama iyi bir şoktu bu.

Kalacak yer dahil her şey hazırlanmıştı. Birbirlerine yakın hisseden çoğu aile birleşmiş ve evlerini vermeye gönüllü olmuştu. Bir de kalan boş evler ile bir şekilde herkese bir çatı verecektik.

Daha çok insan yemek konusunda bizi zorlayacaktı. Tekrar bir sürü şey ekilmişti ama çoğu şey hazır değildi. Mutantları yavaş yavaş yok ettiğimiz içinde avlanmak kolay oluyordu.

Ama artık saklanmamız gerektiğinde daha çok yayılacak ve ekin ekecek alanımız artacaktı.

Asit yağmurları bile son zamanlarda neredeyse tamamen kesilmişti. Artık tek sorunumuz Akad ve mutantlardı.

"Geliyorlar." dedi Umut.

Mağaradan çıkan insanları başta saymak istemiştim ama bir sürü insan olunca ağzım yavaşça açılmıştı. Bu aslında iyiydi bir sürü insan daha hayattaydı. Yaşamanı devam edecek bir sürü çocuk vardı.

Kaçış•bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin