•Altay•
İçeri girdiğimiz gibi Yiğit'i hastane bölümüne taşımıştık. Onu sedyeye yatırdığımızdan beri Alper elini tutuyordu.
Artık ağlamaktan kurumuş gözlerimle sadece Yiğit'i uzaktan izlemeye başladım. Elimde yapacak bir şeyim kalmamıştı.
"Şimdi ne yapacağız?" dedi Alper çatlayan sesi ile. "Ona nasıl yardım edeceğiz?"
"Alper bak," diye cümleye girdi Umut. Nasıl diyeceğini toparlayamamıştı. "Artık vazgeçmen gerek."
"Hayır," diye mırılandım Alper. "Sen Batı'dan vazgeçer miydin?"
"Ya da Dora'dan?" dedim Yiğit'in elini tutarken. "Doğu'dan? Gizem'den? Yiğit benim kardeşim Umut. Ondan vazgeçmemizi isteme."
"Çocuklar, sadece... Bir tedavisi yok, ben de ona bir şey olsun istemiyorum ama bir tedavisi yok."
"Umut," dedi Dora elini Umut'un omzuna koyarken. "Sırası değil kardeşim."
"Belki bir tedavi bulabilirim?" dedi Çağla bir umutla. "Kütüphane gibi bir şey var mı?"
"Eski sağlıkçıların tuttuğu notlar vardı." dedi Güneş. "Hepsini kaybettiğimiz de onları saklamıştık."
"Beni oraya götürür müsün? Belki bir şey bulurum... Sadece bir haftamız var."
"Bulacağız kardeşim." dedim Çağla'nın omzunu sıkarken. "Sana güveniyoruz."
Çağla bir umutla gülümsemişti.
"O halde gidelim." dedi Gizem ayağa kalkarken.
"Duru da bize yardım edebilir." dedi Güneş ayağa kalkarken.
"Bir yol bulacağız Yiğit." dedi Çağla gitmeden onca Yiğit'in elini tutarken.
Kızlar çıkarken Doğu ve Etem eş zamanlı olarak içeri girmişti.
"O nasıl?" dedi Etem sandalyeyi çekip otururken. "Bazı belirtiler gösterirse daha hızlı bir şekilde dönüşüyormuş."
"Ne belirtileri?" dedim korkan sesim ile.
"Eğer ısırık canını yakmamışsa dönüşüm beş güne düşüyor."
"Siktir ya!" diye mırılandı Alper.
"Ama bu o kadar kötü değil, bazı yerler de ise daha geç olmasının sebebiymiş."
"Hangisi olduğunu nereden bileceğiz?"
"Bilmiyorum Altay, zaman gösterecek."
"Onu kaybetmek istemiyorum." diye mırılandı Alper, Yiğit'in parmaklarıyla oynarken.
"Umut sen dışarı da Batı ile kal." dedi Doğu. "İnsanlar buraya girmek istiyor. Kimse içeri de ısırılmış biri istemiyor. Batı onlar ile uğraşıyor."
"Buradaki insanları da sikeyim." dedi Umut çıkmadan önce.
"Kızlar nereye gitti?" dedi Doğu tek kaşını kaldırırken.
"Tedavi için bir yol arıyorlar." diye mırılandı duvara yaslanmış Dora.
"Ben de bir şeyler yapabilirim belki."
"Tedavi mi bulursun?" dedi Alper tek kaşını kaldırırken.
"Hayır öyle değil." dedi Doğu bir umutla konuşurken. "Betşa'nın sağlık bölümüne girip oradaki şeyler incelerim. Belki onlar bir tedavi bulmuştur."
"Yapabilir misin?" dedi Alper bir umut.
"Yardıma gelirdim ama Yiğit'i yalnız bırakmak istemiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış•bxb ✔️
FantasyBütün hayatınızı sadece bir bina içerisinde geçirmeniz istense siz ne yapardınız? [12.04.2020-01.07.2020 ] [Düz yazı] [Fantastik/Distopya]