•Altay•
Kahvaltıda yine klasik yerim olan Dora'nın kucağındaydım. Babam buraya geleli yaklaşık bir hafta geçmişti.
Artık başkan onu hapis tutmuyordu ama yine de onunla kalmaya devam ediyordu. Betşa ile ilgili bütün şifreleri bildiği için Fırat abinin gözetimi ile benimle beraber bilgisayar bölümündeydi.
Betşada iken babamın bölümünde olmayı istemezdim. Aslında hep bilgisayarlar ile ilgilenmeyi severdim. Sanırım sevmediğim şey Betşaydı.
"Gece bize gelsene." diye mırılandı Dora boynuma kısa bir öpücük bırakmadan önce.
"Neredeyse her gün sizdeyim zaten."
"Ne yapayım seni özlüyorum."
"Özlemeye vaktin kalmıyor ki?"
"Sanki sen özleniyorsun." diye mırılandı boynuma kısa bir öpücük daha bırakırken.
"Aile var lan burada!" diye bağırdı Alper. "Bıraksak ayak üstü sevişecekler."
"Bunu kucağında Yiğit varken demen de ayrı bir tuhaf." dedi Doğu. Alper onun kafasına zeytin atınca Doğu da kafasına peynir attı.
Yemek savaşı başlıyor...
Her yemekte Doğu ve Alper en az bir kez atışıp her yerin içine sıçıyordu.
"Dağıtmayın lan ortalığı!" diye bağırdığımda anlık bana dönüp tekrar atıştılar.
"Biz kalkıyoruz çocuklar." dedi Batı, Umut'un elinden tutarken.
"Herkes yiyişiyor!" diye mutsuzca bağırdı Doğu daha sonra Etem'e döndü.
"Yılışma Doğu." dedi Etem gülerek.
"Aman be." diye mırılandı. Etem onun yanağına kısa bir öpücük bırakıp kaçtığında Doğu'nun gözleri başta irice açılmış daha sonra sırıtmıştı. "Düşüyor bana."
"Ben dolduruyorum onu çabuk yüz vermeyecek." dedi Yiğit gülerek.
"Yapma be yenge!"
"Sıçarım yengene!"
Yiğit tam ayağa kalkacakken Doğu kaçmıştı. Bugün dinlenecekleri gün olduğu için rahattım. Dora burada iken güvendeydi.
"Gizem ve Çağla nerede?" dedim etrafa bakarken.
"Bir köşede yiyişiyorlardır." dedi Alper.
"İlk hafta hep böyledir." dedi Dora kollarını belime iyice sararken.
"Bizim niye böyle değildi?!" diye haykırdı Alper. Yiğit'in onu öpmesi ile susmuştu.
"Güneş nerede?" diye fısıldadım sadece Dora'nın duyacağı şekilde.
"Biraz rahatsızdı dinleniyor."
"Yalnız mı?"
"Hayır sağlık bölümünden bir kız yanında." dediğinde sinsi gülümsememi yüzüme geçirmiştim.
"Görümceme gelin buldum." dediğimde gülmüştü.
"Görümcenin bundan haberi var mı?"
"Söylerim olur!"
"Siz burada yiyişmeye devam edin." dedi Alper ayağa kalkarken. "Gidiyoruz biz."
"Yiğit unutma vermiyoruz!"
"Altay şunu açık açık konuşma!"
"Dora görüyor musun?" dedim Dora'ya dönerken. "Oğlumuz bana karşı geliyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış•bxb ✔️
FantasyBütün hayatınızı sadece bir bina içerisinde geçirmeniz istense siz ne yapardınız? [12.04.2020-01.07.2020 ] [Düz yazı] [Fantastik/Distopya]