•Altay•
Başkan ve Esin abla gittiğinde Doğu'dan öğrendiğim bilgi ile umut sıçacaktım. Ama tek sorun Akad bize tedaviyi söylemezdi... Yani eğer ben gitmezsem söylemezdi.
"Altay saçmalama," dedi Dora. "Gitmene izim vermeyeceğim."
"Ama başka türlü söylemez."
"Seni tekrar kaybedemem!"
"Ben de kardeşimi kaybedemem!"
"Sakin olun," dedi Doğu aramızda geçip ikimizden omzunu sıkarken. "Yine yanlışlıkla ben tedaviyi bulurum rahat olun siz."
"Yiğit'e bunu söylemeliyiz!" dedi Etem umutla. "Bir tedavi olabilir!"
"Ve bunun için tek bir şansımız var." diye mırılandım.
"Hayır," dedi Dora, Doğu'yu aramızdan atıp beni kendine çekerken. "Hayır seni göndermem."
"Bak iki kere söyleyince daha havalı!" dedi Doğu. Yere düşmüş olan Doğu.
"Hâlâ saçma." diye mırılandı Etem.
"Bu gürültü ne?" dedi Çağla içeri girerken. Güneş ve Gizem de onunla gelmişti. "Hiç bir şey bulamadık."
Çağla dudak büzüp koltuğa oturduğunda yanına oturdum.
"Biz bir şeyler bulduk." dedim neşeyle.
"Ben buldum." diye düzeltti Doğu.
"Akad tedaviyi biliyor," dedi Etem. "Bir tedavi varmış!"
"Bu harika!" dedi Güneş neşeyle. "Bir sürü insanı daha kurtarabiliriz."
"Sorun ne?" dedi Gizem tek kaşını kaldırırken.
"Akad bunu söylemez," dedim omuz silkerken. "Yani beni almadıkça."
"Oraya geri dönmemeyeceksin." dedi Dora sertçe.
"Dora tek şansımız bu."
"Lütfen," dedi Doğu. "Yanınızda ben varken asla asla demeyin."
"Kimse asla demedi zaten?" dedi Gizem.
"Ya beni düzeltme kızıl!"
"Yani Akad eğer Altay'ı alırsa bize tedaviyi söyler mi?" dedi Güneş. "Bunu nasıl öğrendin ki Doğu? Yani bilgisayarlarına eriştiysen belki daha ileriye gidebilirsin."
"Ya siz zekisiniz falansınız ama ben de salak değilim. Yaptım onu. Bilgisayarlarından silmişler. Sanırım eski türü kullanmışlar."
"O da ne?" dedi Çağla.
"Kakıt!"
"Kağıt o." diye düzelleti Etem.
"Çocuklar, bir şans var," dedi Güneş umutla. "İnanabiliyor musun? Betşa yıllarca bunu sakladı ama bunu öğrenirsek diğer insanları kurtarabiliriz."
Bu yüzden tek şansımız vardı...
"Hayır Altay." dedi Dora ben ağzımı açmadan.
"Hadi ama!" dedim kollarımı kaldırırken. "Tek şansımız bu!"
"Yiğit'in yanına gidelim mi artık?" dedi Etem. "Biraz umut saçmamız gerek."
"Böyle diyince salak olan eniştemden bahsettiğinizi sanıyorum." dedi Doğu.
"Salak olanın Umut olduğunu mu sanıyorsun?" dedi Gizem.
"Herkes bana oynuyor!" dedi Doğu dudak büzerken. Etem'in yanağına bıraktığı öpücük ile gülümsemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış•bxb ✔️
FantasyBütün hayatınızı sadece bir bina içerisinde geçirmeniz istense siz ne yapardınız? [12.04.2020-01.07.2020 ] [Düz yazı] [Fantastik/Distopya]