•Dora•
Kapıdan çıktıları anda beni tutan kişi kollarımı bırakmıştı. Bıraktığı gibi kapıya doğru koşup açmaya çalışmıştım. Bir yandan duvara tekme atıyordum.
"Açın kapıyı!" diye bağırdım kapıya vururken.
"Çok uzaklaşmamışlardır." dedi Gizem yanıma doğru koşarken. "Açın şunu!"
"Açmayacaklar." dedi Umut tiksinti ile onlara bakıp omzumu sıkarken. "Gel kardeşim."
"Umut onu bırakmayacağıma söz verdim. Ya ona bir şey olursa?"
"Olmayacak," dedi Umut beni kendine çekip sarılırken. "Onlar ilk gün ki gibi değiller. Hepsi daha güçlü."
"Hem yanların da Alper var." dedi Doğu gülmeye çalışırken. "O süper Alper unutmayın. Lazer çıkartan gözleri ile mutantları ikiye ayırır. Kimin en yakın arkadaşı o?"
"En yakın arkadaşın benim sanıyordum." diye mırıldandı Etem.
"Sen arkadaşım değilsin ki." dediğinde Etem'in hafiften gözleri dolmuştu.
"Değil miyim?" dedi dolan gözleri ile kaşlarını çatarken.
"Eğer arkadaşsak nasıl flört olma aşamasına geçeceğiz ki?"
Etem bu sefer gözlerini irice açıp gülümsemişti. İster istemez aklıma Altay geliyordu. Ona söz vermiştim. Onu benden uzaklaştırmalarına izin vermeyecektim. Verdiğim sözleri tutamayacak kadar güçsüzüm. Altay'ın gitmesi ile bütün gücüm gitmiş gibiydi.
"Bir daha gelmeyecekler mi?" dedi Gizem ağlamaya başlarken. Güneş'ten beklenmeyen haraket ile Güneş onu kendine çekip sarılmıştı.
"Bir şekilde onları içeri alacağız."
"Nasıl olacak ki?" dedim çatlayan sesimle.
"İlk önce siz ağlamayı bırakın." dedi Doğu. "Böyle ağlayarak bir bok elde edemeyeceğiz."
"Herkes burada iken bir şey yapamayız." dedi Batı. "Gece parkta buluşalım."
"Her şey için geç olmaz değil mi?" dedi Etem dolan gözleri ile. Bu çocuk az önce sırıtmıyor muydu? Doğu'nun etkisi ile anlık sırıtmıştı.
Altay yanımda olsaydı yine her şeye rağmen ben de gülebilirdim.
"Olmayacak." dedi Batı soğukkanlılık ile.
"Onu öldüreceğim." dedim sinirle Kemal'e doğru giderken. Umut'un kolumdan tutması ile durmuştum.
"Bu bize fayda falan etmeyecek." dedi Umut. "Asıl onu yaşatmalıyız ki ötsün."
"Umut böyle çok seksi değil mi?" dedi Batı flörtüz bir bakışla.
"Batı cıvıma." dedi Umut sırıtırken.
"Çift görmek istemiyorum!" diye bağırdım eve gitmeden önce.
"Etem ile sevgili olmadığım sürece moodum budur." dedi Doğu.
***
Hava iyice karardığında herkes evindeydi. Bu gece diğer günlere göre daha da soğuktu. Ya da bugün iki kat boktan geldiği için böyleydi.
Çocuklarla buluşmadan önce kulübeye gitmiştim. Altay'ın dolabını bulduğumda ona verdiğim bazı kıyafetleri buldum. Hâlâ onun gibi kokuyorlardı. En çok korktuğum şey bu kokuyu unutmaktı. Kokusu bile beni anlık olarak her şeyden somutluyordu.
"Özür dilerim." diye mırılandım tişörte sarılırken. "Sözümü tutamadım."
Şu an yanıma gelip sarılmasına çok ihtiyacım vardı. O gün Kemal'i içeri almak için uğraşmasaydım şu an onunla olabilirdim. Onu içeri aldığımızdan beri bir boklar olacağının farkındaydım. Ama Altay'ı gülerek görmem kendimi iyi hissettiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış•bxb ✔️
FantasyBütün hayatınızı sadece bir bina içerisinde geçirmeniz istense siz ne yapardınız? [12.04.2020-01.07.2020 ] [Düz yazı] [Fantastik/Distopya]