•Altay•
"Efendim, mutantlara atış yapılmış. Hainlerimiz var."
"Hayatta kalan mutant var mı?"
"Hepsini kaybettik."
"Siktir!"
Akad saçlarıyla oynarken sinirle yumruğunu sıkmıştı az önceki adam gitmiş yerine bam başka biri gelmişti sanki.
"Altay'ı eve götür!" diye bağırdı Akad "Ve bana o hainleri bulun!"
"Hain olan onlar değil," dedim sertçe. "Onlar sadece yaşamak istiyor!"
"Sende mi bana ihanet ettin?"
"Başından beri planını yapacaksan karşında olacağımı söylemiştim."
"Hayır bunu yapamam!" diye bağırdı Akad acıyla başını tutarken. "Altay'ı buradan uzaklaştır!"
"Neler oluyor?" dedim şaşkınlıkla. Ona neler oluyor?
"Onu götür!" diye bağırdı Akad. "Ona zarar gelmesine izin verme. Ben buna emir verirsem bile beni dinleme."
Bir şey diyemeden gelen robot kolumdan çekiştirerek beni geri götürmüştü.
Kapıları açmam gerekiyordu Akad onları bulmadan hepsinin dışarı çıkması gerekiyordu. Geç kalmam hepsine zarar verecekti.
Eve girdiğimizde robot kapıyı kilitlemiş ve başımda dikilmişti.
"Plan ne efendim?"
"Ne?"
"Akad'ın emirleri ile sadece senin emirlerini dinliyorum. Senin koruma robotunum. Ne yapmamı istiyorsun?"
"Seni o mu programladı?"
"Kendine gelmesi zor oldu ama bir şekilde bunu değiştirdi."
"Kendinde değil mi?"
"Zamanımız yok hızlı olmalıyız."
Akad bize yardım mı ediyordu? Ama dünyayı yine de yok etmek istiyordu. Akad ne yapıyor? Ya da bunu yapan Akad mı?
Belki hiçbir cevap alamayacaktım ama bugün her şeyi bitirmemiz gerekiyor. Bugün Betşa bitmeli.
"Kapıları aç."
Robota verdiğim emir ile her şeyin idare edildiği odaya girmişti. Orası sadece Akad'ın parmak izin ile açıldığı için hiç girememiştim. Ama robot farklı olmalı ki o çabucak girmişti. Arkadaşlar robot olun hayatınız kurtulsun.
Akad'ın odasına girip masada duran tabletleri ve kendi tabletini alıp sırtımdaki çantaya koydum. Buradan çıktığımızda yine de onların yanımda olmasını istiyordum. Buna Akad da dahildi.
Odama geçip tableti elime aldığımda Nermin ablanın mesajlarını gördüm. Bir sorun vardı. Bir şey de istediğimiz gibi ilerleyemez mi?
Nermin:Altay bir sorun var
İnsanlar dışarı çıkmıyor
Akad'a inanlar var
Kimse dışarı çıkmıyor
Akad kapıları kapatmadan herkesi çıkarmamız gerek
Ne yapacağız?
Altay:Bunu düşünmüştüm
Bir planım var
Siz dışarı çıkın
Ve uzaklaşın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış•bxb ✔️
FantasiBütün hayatınızı sadece bir bina içerisinde geçirmeniz istense siz ne yapardınız? [12.04.2020-01.07.2020 ] [Düz yazı] [Fantastik/Distopya]