•Altay•
"Dördünüzde kendine ait olacağı bir şey belirlesin." dedi Dora. "Bizim artık gitmemiz gerek."
"Avlanacak mısınız?" dedim endişe ile. Geçen sefer mutantlar ile savaşmak zorunda kalmışlardı.
"Birinin bunu yapması gerek."
"Ben de gelebilir miyim?" dedi Alper "Size bir Alper gerekiyor."
"Bir şey mi kaçırdım?" dedi Umut nefes nefese buraya gelirken. Boynundaki izler ile yiyişmiş olduklarını açıklamış oldular.
Batı da arkasından gelmişti. Sonunda İkizleri ayırt edebileceğim.
"Çaylak bizimle gelmek istiyor." dedi Gizem.
"Bıçak kullanmayı biliyorum." dedi Alper. "Olduğum yer de iyi nişancılardandım."
"Orada nişancı olup ne yapıyordun ki?" dedi Çağla. Alper tam ağzını açacakken konuşmaya devam etti. "Bilmek istemiyorum."
"Burada bir şeyler yapabilirsin." dedi Yiğit. "Tehlikeli şeylere ilgin var."
"Güzelim tehlike benim göbek adım."
"Hani göbek adın cesaretti?"
"Benim bir sürü göbek adım var Altay."
"Biri de aptal olmalı." dedi Çağla.
"Aslında birine ihtiyacımız var." dedi Dora cebinden çıkardığı bıçağı ona uzatırken. "Kendini öldürmemeye çalış."
"Hay hay kaptan." dedi Alper bıçağı incelerken.
"Artık çıkmalıyız." dedi Gizem.
"Alper." dedi Yiğit tam gideceklerken onları durdurup. Kimsenin bekleyeceği şeyi yapıp ona sarıldı. "İlk günden kendine zarar verme."
Alper gitmeden yanağına bir öpücük kondurup kaçmıştı. Arkasından bağırsa bile kızarmıştı bizim aptal kardeş.
Yanına gidip elimi omzuna attım.
"Yiğit ararken domates buldum."
"Ağzını bile açma." dediğinde gülerek ellerimi 'ben masumum' der gibi kaldırdım.
"Biz bahçe bölümüne gidiyoruz." dedi Güneş. "Siz de bir ilgi alanı bulun."
"Ve mümkünse Alper gibi tehlike görünce atlamayın." dedi Çağla.
"Ben ne yapacağım?" dedi Yiğit kollarını birbirine bağlayıp somurturken. "Yapacak bir şeyim yok."
"İkizler sizin göreviniz ne?"
"Teknoloji." dedi ikisi aynı anda. (Techna teknoloji perisi wuhu LDMDPMDLDÖD)
"Yine mi?" dediler yine aynı anda.
"Kes sesini." dediler aynı anda yine.
"Sizinle gelebilir miyiz?"
"Altay ben anlamam ki." dedi Yiğit somurtmaya devam ederken.
"En azından denersin." dedim ardından kolumu tekrar omzuna attım. "Ve ben yalnız kalmamış olurum."
"Bizimle gelin." dediler aynı anda. Ardından birbirine dönüp dil çıkarttılar.
Boynundaki izler dolayısıyla Batı olduğunu anladığım kişi önde yürüyordu.
"Boşuna peşinde sürüklüyorsun beni." dedi Yiğit
"Yiğit ağzına çakacağım ama. Yol boyu ben yeteneksizim diye konuştun. Nerede o egolu Yiğit?"
"Götüme kaçtı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış•bxb ✔️
FantasyBütün hayatınızı sadece bir bina içerisinde geçirmeniz istense siz ne yapardınız? [12.04.2020-01.07.2020 ] [Düz yazı] [Fantastik/Distopya]