~İSTANBUL'DAKİ İLK KOMŞUM~

12.4K 445 29
                                    

Berkay'ın mesajını açtım ama çok korkuyordum ya önemli bir şey varsa... Korkudan içim içimi yiyordu fakat fayda yoktu. Ve ben mesajı okumaya başladım. Mesajda:
+Merve senin hakkında bazı şeyler öğrendim doğru mu? İstanbul'a gidiyormuşsun. Yeni hayatında başarılar... ;)) yazıyordu. Bu çocuk tam bir öküzdü. Ayrıca okulun en gözde çocuğuydu da. Benim gidişimi nasıl öğrenmişti? Birden içimden Ada'yı aramak geldi. Hemen inip Ada'yı aradım

-Alo Ada Nasılsın?
+İyi değilim. Daha ayrılalı 1 saat oldu fakat ben seni çok özledim. 1 yıl nasıl geçicek böyle?
-Bende seni özledim. Sana bir şey sorucam. Berkaya sen mi haber verdin?
+Yooooo. Nereden çıktı bu?
-Benim gideceğimi okulda senden başkası bilmiyodu. Ve Berkay bana mesaj attı.
+Hmm bilmiyorum
-Off Ada off. Tamam neyse ben uçağa binicem görüsürüz.
+Bidaha seneye görüsürüz canım :(
-;))

Ada da söylemediğine göre kim söylemiş olabilirdi ki? Hemen cevap yazdım.
"teşekkür ederim Berkay. Sen kimden öğrendin ki gideceğimi?" yazıp gönderdim ve anında cevap geldi. "Benim her yerde casuslarım var küçük." Küçük kelimesinden.nefret ediyorumdum fakat o söyleyince adeta yumuşuyordum. Sonrada yolculuk basladı. Kafamda hep gideceğim okulu düsünüyordum. Peki ya istenmezsem diye bir soru olustu aklımda. Ve gözlerimi kapatmayı tercih ettim. Açtığımda ise iniş yapıyorduk. Annemleri benim için tuttuğu eve gitmek için bir taksi çevirdim ve adresi verdim. Eve geldiğimde bir apartman dairesiydi. Ve çok güzel döşenmişti. Hemen girip bavulumu yerleştirdim. Ve yiyecek bir şeyler almaua gittim. Market tam karşımızdaydı. Aldım ve hemen eve döndüm. Bir şeyler atıştırıyordum ki zil çaldı. Ve koşa koşa kapıya gittim. Kapıda benim yaşlarımda gayet yakışıklı ve düzgün bir erkek duruyordu. Beni görünce konuşmaya başladı.
+Merhaba. Tanışalım mı? Ben karşı komşunum. Senin gibi bende buraya bugün geldim. Eğitim için. Adım Poyraz
-Aa merhaba. Ben de Merve. Tanıştığıma memnun oldum. İçeri gelebilirsin.
+Olabilir. Tabi sen istersen
-Tabi kiii geç içeri Poyraz.

-Hangi okula gidiyorsun Poyraz?
+Seninle aynì okuldayız. Ve aynı sınıftayız.

Bunu söylediğinde içim rahatladı çünkü okulu daha bilmiyordum. Ve okulum haftaya başlıyordu. Muhabbetten sonra Poyraz kalkmak istedi ve her şey için teşekkür etti. İçimden bir Berkayı birde Poyrazı düşünüyordum. Neler oluyordu bana? Neden ikisini karşılaştırıyorum derken telefon sesiyle irkildim arayan annemdi.
-Alo anne?
+Kızım yerleştin mi evine?
-evet anne
+Peki kızım seni ilk geceden erken uyu dinlen diye aramak istedim hadi yat istersen
-Teşrkkür ederim anne.

diyerek kapattım telefonu ve doğru yatağıma gittim...

Kapı sesiyle sabah yatağımdan irkildim. Ama birazda korkmuştum. Evde kendi başımaydım ve sabah daha çok erkendi...

"BAŞIMIN TATLI BELASI"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin