-MULTİDE MERİÇ-
Evet Meriç okuldan kaçıyordu. Korkuyordum ama bulmalıydım. Neden Meriç'i bu kadar çok önemsiyorum diye bir an düşündüm. Fakat cevabını bilmiyordum. Bu soruyu bana en son Poyraz sormuştu...
Aslı'ya dönerek:
-Aslı benim gitmem lazım benim yerime oyalayabilirmisin?
+Merve nereye gidiyorsun? Okuldan mı kaçıcaksın?
-Aslı dediğimi yapabilirmisin? Hızlı cevap ver. Evet yada Hayır
+Tamam bir şekilde oyalarım hocayı. Ama nereye gideceksin?
-Bunu akşam telefonda yada yarın okulda anlatsam olur mu? Acelem var...
+Tamam...Hemen Aslı'nın yanından ayrıldım. Meriç duvara tırmanıyordu. Duvara doğru gittim. İyikide bugün pantalon giymişim diye geçirdim içimden. Meriç uzaklaşıyordu. Bende hemen duvara tırmandım. Duvar çok yüksek değildi. Hemen atladım duvardan. Meriç başka bir yere dönmüştü. Hemen onu takip etmeye başladım. Çıkmaz bir sokağa girdi. O sokağa bende girmiştim ve onu izlemek için bir yere saklandım. Büyük ve yıkık bir depoya girdi. İçeriden dumanlar yükseliyordu. Bir an korktum. Ama bu işi yapacaktım. Bu çocukla ilgileniyordum. Fakat neden bilmiyordum. Bu düşüncelerden sıyrılıp Meriçin girdiği depoya doğru yürüdüm. Kömür kokan ve siyah renkli çok uzun bir koridor vardı. O sırada koridorda ürkek bir şekilde yürürken Meriçin sola döndüğünü gördüm. Bende döndüm,birçok kabinler vardı. Ve kum torbaları vardı. Meriç kabinlerin birine girmeden üzerindeki ceketi ve t-shirt'ü çıkardı. Bu çocuk tam bir METEOR'du. Kasları felaketti. Bu düşüncelerden sıyrılıp kendime geldim. Meriç'e yakalanmamam gerekiyordu. Buna çok dikkat etmeliydim. Birden Meriç'in kabine girmeden bana doğru geldiğini gördüm. Beni görmüşmüydü ki? Orada bulunan bidonların arkasına saklandım ve önümden geçip gitti fakat üzerinde t-shirt'ü yoktu. Birden Poyraz'ın bana söyledikleri aklıma geldi. ''Meriç bazen dövüşlere çıkıyor'' demişti. Gene dövüşemi çıkacaktı? Fakat ellerinde sargı bezleri ve altında şortu yoktu. Sadece buraya gelirken altındaki siyah pantalonu vardı. Sinirli bir şekilde önümden hızlıca geçti. Onu arkasından takip etmeye başladım. Girişteki uzun koridordan düz gidiyordu. Bende gittim. Meriç çoktan kaybolmuştu. Onu takip ettiğim için nereye gittiğini biliyordum. Meriçin gittiği yöne doğru ilerledim ama korkuyordumda. Meriç birini dövüyordu hemde çok sinirliydi. Tam arkamı döndüğümde birkaç sarhoşlar bana doğru geliyordu. Korkmuştum. ve birden birisi laf atmaya başladı.
+Pişşt senin ne işin var orada güzellik.
-Size ne be pislikler.
+Oww güzelimiz atarlı çıktı.
-Atarlı sensin pis sapık dediğimde ayağım bir şeye takılarak yere düşmüştüm. O sırada Meriç beni fark etti. Zaten burada ben, Meriç,sarhoşlar ve Meriçin dövdüğü çocuk vardı. Ve sarhoşlar üzerime doğru yürüyorlardı. Meriç başımın dertte olduğunu anlayarak çocuğu dövmeyi bıraktı ve bana doğru koşuyordu, koşarken benim buraya nasıl geldiğimi anlamaya çalışıyordu. Hemen yanıma gelmişti. Meriç sarhoşlara dönerek
+Dağılın lan gerizekalılar diye bağırmıştı. Bende korkudan Meriçin arkasına saklanmıştım. Sarhoşlar ise Meriçi görür görmez kaçtılar. Sarhoşlar gidince bana dönerek konuştu:
+Ne işin var senin burada? Sen beni mi takip ediyorsun?
-Yoo. Özür dilerim. Okuldan kaçtığını görünce merak ettim. O yüzden yani...
+Yaa nedennnn?? bunu söylerken parmaklarını saçlarının arasından geçirdi ve bunu bana bağırarak söylemişti. Yanımda ilacım yoktu. Sakinleşmeye çalıştım ve ona dönerek:
-Meriç bana bağırma.
+Senin burda ne işin var?
-Meriç elin kanıyor!!
+Bırak elimi ve bana cevap verrr!!! bunu daha fazla bağırarak söylemişti. Fakat benim güçlü olmam lazımdı. Meriçi dinlemyiordum. Sabah saçıma bağlamak için taktığım saç bandımı çıkararak Meriçin eline bağladım. Tam geri çekileceğim sırada Meriç dişlerini sıkarak bağırmıştı.
+Merve sana ne işin var dedim. Cevap ver
-Meriç bana bağırma!! dediğimde artık gücüm kalmamıştı. Gözlerim kararıyordu. Hıçkırıklarımın arttığını hissettim. İşte ben şimdi bitmiştim. Nefes alamıyordum. İlacımda yoktu yanımda Meriç ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Ve ben gözüm karardığı sırada dayanamayarak yere düştüm. Başımı duvara vurmuştum. Gözlerimi kapatmadan önce gördüğüm tek şey Meriç yüzümü ellerinin arasına almıştı ve bana korkulu gözlerle bakıyordu. Son duyduğum şey ise Meriçin sesi oldu
+MERVEEEEE..... diye bağırıyordu...
Merhaba arkadaşlar, votelerinizi ve yorumlarınızı eksik etmeyin. Yorumlarınız hikayeyi beğenip beğenmediğinize dair benim bilgi edinmemi sağlıyor. Bu yüzden votelerinizi ve yorumlarınızı lütfen UNUTMAYINNN!!