Kapının çaldığını duyar duymaz kapıya koştum. Kapının deliğinden baktığımda gelenin Poyraz olduğunu anladım ve hiç bekletmeden kapıyı açtım.
+Günaydın Merve seni bu saatte uyandırdığım için özür dilerim. Bugün okulun ilk günü. Beraber kahvaltı edelim mi ordanda beraber okula gideriz.
-Olabilir.
+Peki o zaman seni 1 saat sonra almaya gelirim. Görüşürüz.
-Görüşürüz Poyraz. dedim ve kapıyı kapattıktan sonra saate baktım. Tam 1 saatim vardı ve ben hemen duşa girdim. 20 dakika içinde duştan çıkmıştım. bu harika bir durumdu. Hemen saçlarımı kurutup fön çektim. Zaten saçlarım doğal halindede düzdü. Hemen dolabıma gittim ve üzerinde dudak resmi olan siyah tek omzu düşük bir tişört ve altınada beyaz bir şort giydim. Normalde makyaj yapmayı sevmezdim. Her gün ''SÜPER ÜÇLÜ'' adını verdiğim rimel,eyeliner ve göz kalemimi sürdüm. Daha sonrada siyah converselerimi giydiğimde hazır görünüyordum. son bir kez aynaya baktım. Çok şıktım. Telefonumu şotumun cebine tıkıştırırken kapı çaldı tabikide gelen Poyrazdı. Çok şık görünüyordu.
+Merve çok şıksın.
-Teşekkür ederim sende öylesin. dedim ve dışarıya çıktık. Poyrazın çok güzel beyaz bir spor arabası vardı. Arabaya bindik ve Poyraz beni çok şirin bir yere getirmişti. Kahvaltımızı yaptıktan sonra Poyraz hesabı ödedi ve okula gitmek için Poyrazın arabasına doğru yürümeye başladık. Arabaya bindikten 20 dakika sonra okuldaydık. Okul oldukça büyüktü. Ben ve Poyraz içeri girdik ve müdürün yanına gittik çünkü ikimizde bu okulda yeniydik fakat Poyrazın söylediklerine göre bu okuldan arkadaşları varmış. Müdür bize dönerek sınıflarımızın nerede olduğunu söyledi ve aynı sınıftaydık. Daha sonra kuralları,neler yapmamız ve yapmamamız gerektiğini anlattı. Biz sınıfa çıktığımızda herkes bağırıyor,gülüyordu. Biz içeriye girer girmez susutular ve kızlar Poyrazı süzerken erkekler ise beni süzüyordu. Poyraz aralarda boş sıra buldu ve oturduk ikimiz artık sıra arkadaşıda olmuştuk. Sınıfa girince bir çocuk gözüme takılmıştı. Ve bu çocuğu görür görmez garip bir şeyler hissettim. Tüm ders boyunca bu çocuğu izlemiştim. Fakat aklımdan çıkmıyordu. Daha sonra bir kız yanıma geldiğinde konuşmaya başlamıştı.
+Merhaba ben Aslı. Sen de Merve olmalısın.
-Evet ben Merve yanımda yeni gelen arkadaşımda Poyraz.
+Anladım. Eğer istersen arkadaş olabiliriz.
-Tabikide neden olmasın. diyerek cevap verdim. Fakat içim içimi yiyordu. Bu çocuk bana garip bir şeyler hissettiriyordu. bir bahane uydurarak bu çocuğu Aslı'ya sormam gerekiyordu. Fakat nasıl soracaktım...