sesampainya di balai polis, Na Eun dan student tadi mendapatkan Anna.
"Hana you don't have to go that far, that handbags isn't worth it,"
"Relax Na eun, I know what I do,"
Setelah itu Na Eun cuba berbual dengan student tadi. Anna mula binggung kerana mereka berbual using Chinese language.
Selesai bertemu bual, Na Eun menerangkan situasi kepada Anna.
'So, Er Xi ni tak salahla? Mrs Jung yang deliberately nak malukan dia depan orang ramai.... huhu memang drama sangat'
"Miss, come here,"
Anna segera bergerak ke tempat yang ditunjukkan, Mrs Jung kelihatan lebih angkuh.
"please cooperation with us, Mrs Jung said you slander her....."
"Mr police officer, I don't have much time so let me straight up......"
"so you want to called the designer? miss stop joking," police officer tu gelak.
"then video calls? if I can prove it. all of you must apologize to me,"
semua nampak terkejut dengan keberanian Anna, confident sangat tu dik! setelah berbincang, Anna diberi laptop.
"pardon me but I had to make a called via phone,"
setelah itu, Anna terus video call designer gucci itu. setelah seketika mereka semua terlopong. Ye lah, Alessandro Michele berada di cermin skrin dengan muka yang tenang.
setelah kes itu selesai semua memohon maaf dan mereka beredar dari situ. Kes itu selesai apabila Alessandro Michele decided to sue Mrs Jung tapi Anna stopped him. Anna tak mahu benda kecil dirumitkan lagi.
Er Xi, Na Eun dan Anna bertukar nombor untuk lebih mengenali. Ye lah, sehari suntuk gamaknya kes tu.
Macam mana dia boleh contact designer tu? Tu ummi Anna punya favour.
'Thanks Ummi!💕'
_____________________________
Emir meneliti satu persatu helaian file yang diberi . Dia sekarang berada di dalam meeting untuk projek terbaru daddynya. Kenapa bukan kat US? Tuan Ar- Raza' punya arahan tak boleh dibantah.
"That's all for today. Let's end this meeting here. Mr Alex and Khalish stay."
Setelah semua keluar, Tuan Ar-Raza' mengarahkan Mr Alex mendekati mereka.
"Alex, ni anak saya and my only son. Starting three years from now, assist him,"
"Emir Khalish. call me Khals. please take care of me in future,Mr Alex"
Emir hulurkan tangan untuk berjabat tangan walaupun Mr Alex tu bukan melayu, he still can understand.
"Mr Alex, kalau anything happen to me, awak boleh minta decision direct from him,"
Mr Alex nampak terkedu. siapa tak? Emir masih nampak macam budak mentah. Dia fikir Tuan Ar-Raza' hanya melawak lalu dia minta kepastian.
"Are you sure? what if dia buat silap dan we had to tanggung kerugian besar?"
"no, saya tak bergurau. Besides, I trust him," kata Tuan Ar-Raza sambil memandang Emir.
Emir terkejut dengan kata-kata Tuan Ar-Raza'. tapi dia senyum saja.
'ah, aku kena usaha lebih ni. tak nak kecewakan daddy.'
THANKS FOR READING.✨
Don't forget to comment and vote.Lots of love. Have a great day. 💕
YOU ARE READING
Awak?!
Romance"kak, budak perempuan yang tadi selalu ke datang sini ?" "iye dik, kak ingat dia sebab dia selalu pakai pakaian yang ada warna skyblue. kak dan pekerja lain pun dah kenal dia," siapakah gerangan yang bertanya itu "heishh... mane pulak pergi Syu ni...