ch 65:thanks

132 3 0
                                    

"Anna.."

"hmm.."

Selepas solat subuh Anna tidur balik. tapi Emir keluar jogging kat luar. Fresh air katanya. lepas balik dia kejutkan Anna.

"sayang bangun, kita ada aktiviti lagi hari ni,"

"saya letihla, semalam awak-" ayat Anna dipotong

"apa? nak lagi?"

"nonono, okay saya bangun." Anna bangun terbongkok-bongkok ke bilik air.

'kuat sangat ke? haha,'

__________________________________

__________________________________

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"sayang, thanks,"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"sayang, thanks,"

"thanks apa?"

Emir membisik di telinga Anna. muka Anna memerah blushing. sempat dia cubit lengan emir sebelum emir berlari ke depan. Anna mengejar langkah emir dan berdiri di sebelahnya.

"sayang, awak nak tahu satu benda tak?"

"apa lagi awak ni,"

"awak ni..... first love saya!" Emir mencempung Anna dan memutarkannya. Anna memegang erat leher emir.

"ish awak ni," muah! Anna kiss pipi emir. Emir nampak terkejut.

"kalau kita skip aktiviti ni nak?"

"eh boleh ke, habis tu nak buat apa?"

"nanti sampai bilik saya cakap,"

"abang! no, no, no, dah turunkan saya,"

"okayla, tapi malam ni tak promise tau,fufu~" Emir turunkan Anna sambil berbisik.

"eh jom la, dah lewat ni. nanti terlepas pulak cruise tu," Anna menarik tangan emir berlari ke arah kapal cruise tu.

'alahaii....comel gila bini aku!'

__________________________________

"abang, kenapa tak keringkan rambut tu?"

"lupa, sayang," kata emir sambil tekun menaip di komputernya.

"hmm, letak tepi laptop tu jap,"

Anna yang baru lepas mandi mengambil tuala dan mengeringkan rambut emir perlahan. Emir hanya memerhati pergerakan Anna. selepas diving, mereka berehat di bilik.

Syah called emir cakap ada masalah dengan company sikit. Emir pinjam laptop resort tu dan settlekan selepas mandi.

"sayang memang selalu ke buat ni?" kata emir selepas Anna siap.

"boleh la dikatakan macam tu, aisy dan aisyah tak reti guna hair dryer. so, saya la yang selalu keringkan,"

Baru saja Anna nak pergi dan letakkan towel tu. Emir mengapit kaki Anna dengan lututnya . Anna pandang emir.

"nak apa lagi awak,"

"let me dry your hair, sweetheart,"

"abang reti ke?"

"trust me,"

Anna dibawa ke meja solek, Tuala yang dililit dikepala dan tuala emir tadi di sidai. Anna duduk dan mendapatkan iphonenya. Emir datang dengan hair dryer dan sikat rambut di tangan.

"boleh caya ke ni, abang kalau tak reti saya-"

"shh, awak duduk diam. I need to concentrate,"

"okay,"

cara emir keringkan rambut Anna memang sama dengan cara dekat barber shop. yang bezanya rambut Anna tak dipotong. Anna ketawa kecil. Emir perasan tapi dia senyum je.

"abang,"

"ye sayang,"

"dah dah la tu buat saya fall in love dengan awak,"

"mana boleh, awak sorang je yang layak dapat hati saya ni. Dah siap,"

Anna meneliti rambutnya. memang kering plus siap disikat lagi. Dia berpaling ke arah Emir dan membuat 👍 dengan tangannya. Emir senyum tanda puas hati.

THANKS FOR READING.

Don't forget to comment and vote.Lots of love. Have a great day. 💕

Awak?!Where stories live. Discover now